Buiten FC Porto, Benfica en Sporting moet de rest van Portugal toch gewoon te doen zijn voor Nederlandse clubs.?Portugese clubs in het algemeen zijn lastig;
maar over Gil Vicente weet ik niets. Zou wel eens erg mee kunnen vallen.
Dat snap ik wel. Transfermarkt verwacht ook Zerrouki slechts 3,5 miljoen waard is ;-)
Paços de Ferreira was dat. Uit nipt 0-1 en thuis 0-0. Is wel al bijna 15 jaar terug.AZ had een aantal jaren ook al zo'n club uit Portugal als tegenstander. Volgens mij ging dat toen niet makkelijk. Wel gingen ze door.
Heracles ooit tegen Arouca... 1-1 in Almelo en 0-0 (volgens in Portugal)AZ had een aantal jaren ook al zo'n club uit Portugal als tegenstander. Volgens mij ging dat toen niet makkelijk. Wel gingen ze door.
Daarmee is Heracles wel nog steeds de enige Nederlandse clubs die Europees voetbal speelde en nooit een wedstrijd verloor.Heracles ooit tegen Arouca... 1-1 in Almelo en 0-0 (volgens in Portugal)
Gil Vicente trouwens ook. Ze staan voorlopig bij rust 1-0 achter in Letland.Ze moeten eerst nog maar even de derde kwalificatieronde overleven. Zelfde geldt voor Twente.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar laten we het ronde voor ronde bekijken.
Mooi verhaal blijft dat met die bus die niet over de berg kwam 😄Daarmee is Heracles wel nog steeds de enige Nederlandse clubs die Europees voetbal speelde en nooit een wedstrijd verloor.
Is nog 1-1 geworden.Gil Vicente trouwens ook. Ze staan voorlopig bij rust 1-0 achter in Letland.
dat worden wel heel leuke wedstrijden. Verheug me er al op.
Niet te veel over de kansen nadenken.
Dat moet Ron (De Rode Baron op Twitter) uit Breda zijn geweest. Die probeert altijd bij Europese uitwedstrijden van AZ de dag ervoor of erna nog een lokale (amateur)wedstrijd mee te pikken.Vanavond naar Tannadice voor Dundee United v AZ. Gisteren had ik nog een AZ supporter ontmoet bij een thuiswedstrijd van mijn plaatselijke amateurclub, Lochee United. Hij was toch al in Dundee en had wel zin in een wedstrijdje gisteren. Hij vond de gastvrijheid bij mijn plaatselijke club mooi (daarom ben ik er blijven hangen en ga ik nu regelmatig!). Ik ben benieuwd of ik nog redelijk wat AZ supporters tegenkom in de pub voor de wedstrijd straks.
Ja, dat was hij!Dat moet Ron (De Rode Baron op Twitter) uit Breda zijn geweest. Die probeert altijd bij Europese uitwedstrijden van AZ de dag ervoor of erna nog een lokale (amateur)wedstrijd mee te pikken.
Er zijn slechts ongeveer 100 AZ-supporters naar Dundee afgereisd. Meestal verzamelen ze wel (grotendeels) in één pub.