Conference League 2022-2023

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens transfermarkt is de waarde van de Fiorentina selectie al zeven keer zoveel. Jan Streuer houdt het overigens op twee keer zoveel.
 

Mario

Well-known member
Portugese clubs in het algemeen zijn lastig;
maar over Gil Vicente weet ik niets. Zou wel eens erg mee kunnen vallen.
Buiten FC Porto, Benfica en Sporting moet de rest van Portugal toch gewoon te doen zijn voor Nederlandse clubs.?
 

ALenstra

Well-known member
AZ had een aantal jaren ook al zo'n club uit Portugal als tegenstander. Volgens mij ging dat toen niet makkelijk. Wel gingen ze door.
 

Friesland

Well-known member
Ze moeten eerst nog maar even de derde kwalificatieronde overleven. Zelfde geldt voor Twente.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar laten we het ronde voor ronde bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Forza AZ

Well-known member
Ze moeten eerst nog maar even de derde kwalificatieronde overleven. Zelfde geldt voor Twente.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar laten we het ronde voor ronde bekijken.
Gil Vicente trouwens ook. Ze staan voorlopig bij rust 1-0 achter in Letland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Vanavond naar Tannadice voor Dundee United v AZ. Gisteren had ik nog een AZ supporter ontmoet bij een thuiswedstrijd van mijn plaatselijke amateurclub, Lochee United. Hij was toch al in Dundee en had wel zin in een wedstrijdje gisteren. Hij vond de gastvrijheid bij mijn plaatselijke club mooi (daarom ben ik er blijven hangen en ga ik nu regelmatig!). Ik ben benieuwd of ik nog redelijk wat AZ supporters tegenkom in de pub voor de wedstrijd straks.
 

Forza AZ

Well-known member
Vanavond naar Tannadice voor Dundee United v AZ. Gisteren had ik nog een AZ supporter ontmoet bij een thuiswedstrijd van mijn plaatselijke amateurclub, Lochee United. Hij was toch al in Dundee en had wel zin in een wedstrijdje gisteren. Hij vond de gastvrijheid bij mijn plaatselijke club mooi (daarom ben ik er blijven hangen en ga ik nu regelmatig!). Ik ben benieuwd of ik nog redelijk wat AZ supporters tegenkom in de pub voor de wedstrijd straks.
Dat moet Ron (De Rode Baron op Twitter) uit Breda zijn geweest. Die probeert altijd bij Europese uitwedstrijden van AZ de dag ervoor of erna nog een lokale (amateur)wedstrijd mee te pikken.

Er zijn slechts ongeveer 100 AZ-supporters naar Dundee afgereisd. Meestal verzamelen ze wel (grotendeels) in één pub.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat moet Ron (De Rode Baron op Twitter) uit Breda zijn geweest. Die probeert altijd bij Europese uitwedstrijden van AZ de dag ervoor of erna nog een lokale (amateur)wedstrijd mee te pikken.

Er zijn slechts ongeveer 100 AZ-supporters naar Dundee afgereisd. Meestal verzamelen ze wel (grotendeels) in één pub.
Ja, dat was hij!

Ok, als ik straks in de binnenstad ben loop ik wel even langs de grootste pubs, zo groot is het centrum niet dus ik zal ze wel snel genoeg zien vermoedelijk. ;)
 

ALenstra

Well-known member
Niet veel publiek in Belgrado. Dat FC Twente maar een goed resultaat mag halen!
EDIT: direct al een goede kans voor FC Twente!
 
Bovenaan