Niet als je die Portugezen uitschakelt.Ai dat is slecht nieuws voor de coëfficiënten.
Mwah, dat FC Twente het niet zou redden was qua verwachting (ze waren ongeplaatst), Vitesse was vorig jaar boven verwachting dat die Anderlecht uitschakelden in de laatste voorronde. Wel gunstig dat onze directe concurrent (Portugal) ook zwaar loot met Villarreal, en AZ kan zelf een Portugese club uitschakelen (al is het voor NL clubs vaak lastig tegen Portugese clubs)Ai dat is slecht nieuws voor de coëfficiënten.
Gil Vicente werd 5e op 40 punten van PortoPortugese clubs in het algemeen zijn lastig;
maar over Gil Vicente weet ik niets. Zou wel eens erg mee kunnen vallen.
Sorry, dat is de tegenstander van de andere Portugese club. Ik had ze even door elkaar gehaald.Hajduk???
Beetje een soort van FC Twente.Portugese clubs in het algemeen zijn lastig;
maar over Gil Vicente weet ik niets. Zou wel eens erg mee kunnen vallen.
Geen probleem. Alleen sta jij zo hoog in mijn achting met dit soort zaken dat ik tot wel 3x toe de UEFA-site heb bekeken om te kijken of ik niet een fout had gemaakt.Sorry, dat is de tegenstander van de andere Portugese club. Ik had ze even door elkaar gehaald.
De kleinere Portugese clubs die Europa in gaan wisselt nogal vaak per seizoen. Je ziet ze vaak het volgende seizoen ergens onderin de competitie staan. Waarschijnlijk worden alle goede spelers weggekocht en moeten ze dan weer een nieuw team opbouwen. Erg hoge begrotingen en toeschouwersaantallen hebben die clubs volgens mij ook niet.Gil Vicente werd 5e op 40 punten van Porto
Als Bodo Glimt met 6-1 van AS Roma kan winnen kan Twente Fiorentina uitschakelen.dat worden wel heel leuke wedstrijden. Verheug me er al op.
Niet te veel over de kansen nadenken.