Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Er hebben zich een drietal gemeld. De lachebek met de bril en de Roma man iig.
 

Ceephax

New member
v36.jpg

https://www.politie.nl/mijn-buurt/gezochte-personen/2017/mei/07-tgo-coolsinge.html

:duim::jerry:
 

U.G.

Well-known member
Je na?viteit is vleiend moet ik zeggen. Net als dat het in Nancy geen supporters van andere clubs waren die het verneukten, zijn het nu geen kansloze blagen die het verstoren. Van jullie groot legioen heeft gewoon een deel geen hersens. Is bij meerdere clubs zo maar Rotterdam heeft nu eenmaal net wat meer hersenlozen. Het is ook niet voor niets dat er in Rotterdam nooit festivals georganiseerd worden. Ik ben bij de laatste keer dancetour in Rotterdam geweest. Daar was 60% van de aanwezige doorgesnoven, dat is het lastig orde houden.

De danceparade ? Er zijn nooit noemenswaardige problemen geweest ermee toch ? Ja mss toen de vrachtwagens niet over de Erasmusbrug kwamen.

De zomercarnaval daarentegen die wel door mag blijven gaan heeft drie moorden op de teller staan en duizenden vechtpartijtjes.

Voor de rest nooit problemen met alle andere festivals in R'dam ( Dunya, de voormalige Danceparade, de Parade etc. ). Hoek van Holland met al die jonge sukkeltjes heeft het wel heel moeilijk gemaakt qua outdoor organiseren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het echte gespuis die gooit ook met stenen als Feyenoord wel kampioen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan