Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hankie

Well-known member
Ho ho zijn wel de ekte he! En maar janken dat je nooit normaal naar een uitwedstrijd mag en huldigingen niet door kunnen gaan.

Batigoal

Well-known member
Lees ook over winkelmedewerkers in centrum Rotterdam die van de politie zichzelf voorlopig moeten opsluiten in hun winkel. Ben je lekker mee dan.

De Wolf

Well-known member
Met dat gespuis heb ik geen medelijden.

Oja laat die gasten pas op 16 mei vrij (ook die gasten in Utrecht).

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onbedoeld nog in de rellen beland. En ik kan jullie melden dat de raddraaiers helemaal niks met Feyenoord te maken hadden. Terechte beslissing dus van Aboutaleb.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Allemaal een Feyenoord shirt gekocht bij sport 2000 en gaan met die banaan :D

Ik heb rellen gezien, maar bij die relschoppers geen enkel Feyenoordshirt. Maar goed, iedereen hier weet wel dat ik een ongekende hekel heb aan geweld en voetbalgeweld in het bijzonder. Dus elke actie tegen dit geweld ondersteun ik. Echter heeft Aboutaleb in dit geval gewoon gelijk. Enkele tientallen staatsmongolen komen op dit soort evenementen af om zich in een kat en muis spel te gaan begeven met de ME. Kicken ze op, maar is geen reden om de mogelijke huldiging van volgende week nu al af te gaan zeggen.

Marinos

Well-known member
Dus
1e0155ab21a1c386862b1e198dd87697.jpg

Marinos

Well-known member
@jamel ik vind het kut voor jou maar met of zonder shirt het zijn natuurlijk gewoon 'Feyenoord fans'.

erka

Well-known member
Lastig. Zulke relschoppers hebben niet rechtstreeks met Feyenoord te maken. Maar aan de andere kant het gebeurt wel net te vaak als er ook iets met Feyenoord is. Dus het een heeft wel met het andere te maken. Ik bedoel, ze komen niet rellen als Telstar van Emmen verliest, bij wijze van spreken.

zwammy

Well-known member
Ik heb rellen gezien, maar bij die relschoppers geen enkel Feyenoordshirt. Maar goed, iedereen hier weet wel dat ik een ongekende hekel heb aan geweld en voetbalgeweld in het bijzonder. Dus elke actie tegen dit geweld ondersteun ik. Echter heeft Aboutaleb in dit geval gewoon gelijk. Enkele tientallen staatsmongolen komen op dit soort evenementen af om zich in een kat en muis spel te gaan begeven met de ME. Kicken ze op, maar is geen reden om de mogelijke huldiging van volgende week nu al af te gaan zeggen.

Je na?viteit is vleiend moet ik zeggen. Net als dat het in Nancy geen supporters van andere clubs waren die het verneukten, zijn het nu geen kansloze blagen die het verstoren. Van jullie groot legioen heeft gewoon een deel geen hersens. Is bij meerdere clubs zo maar Rotterdam heeft nu eenmaal net wat meer hersenlozen. Het is ook niet voor niets dat er in Rotterdam nooit festivals georganiseerd worden. Ik ben bij de laatste keer dancetour in Rotterdam geweest. Daar was 60% van de aanwezige doorgesnoven, dat is het lastig orde houden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog even terugkomen op gisteren. Moet toch het ??n en ander rechtzetten. Mijn berichten van gisteren was naar aanleiding van wat ik met mijn eigen ogen gezien heb. Zoals jullie weten zat ik tijdens de wedstrijd op Woudestein. Daar zijn we ook even blijven hangen na de wedstrijd, dus van wat zich in de stad afspeelde heb ik weinig tot niets meegekregen. Ik hoorde natuurlijk wel dat het onrustig was, maar van welke orde wist ik niet.

Uiteindelijk zijn we aan de rand van het centrum in een kroeg beland. Veel ME op de been en ook wel wat charges gezien. Maar het volk wat wegstoof voor de paarden, leek vooral weer dat jonge grut uit de stad. Net als in '99. Vervolgens ben ik rond 19:00 uur naar metrostation Beurs gelopen. Daar aangekomen kwam ik erachter dat dat station afgesloten was. En de ME ter plaatse kon me ook niet vertellen hoe ik dan naar huis kon. Toen ben ik naar Eendrachtsplein gelopen, om daar op de metro te stappen. En net nadat ik weer een groep ME-ers gepasseerd was, begonnen die met een nieuwe charge. En vanaf de andere kant werden er voorwerpen richting de ME gegooid. Ben dus maar snel een zijstraat in geschoten. Aangekomen bij de metro op een bankje gaan zitten, want de metro die ik wilde hebben was natuurlijk allang weg, dus ik moest 20 minuten wachten. Daar van dichtbij kunnen zien wie nou de relschoppers waren. Ook met een jonge gast aan de praat geraakt wiens broer die dag opgepakt was. En geloof me als ik zeg dat deze relschoppers, dus uren na de wedstrijd, echt helemaal niets met Feyenoord te maken hadden. Dat is wat ik gezien en gehoord heb en vandaar ook mijn berichten van gisteravond.

Inmiddels heb ik rustig de tijd gehad om foto's en video's van de stad terug te kijken en moet ik concluderen dat ik niet helemaal gelijk had. Vlak na de wedstrijd heeft een grote groep Feyenoorders zich wel degelijk zwaar misdragen. Schandalig vind ik het. En dom ook. Verzieken het voor de rest. Het is niet voor niets dat ik me inmiddels bij Excelsior vaak meer thuis voel dan bij Feyenoord. Feyenoord blijft mijn club, dat verandert niet. Maar ik ben er inmiddels wel achter dat ik qua mentaliteit veel meer bij het gemoedelijke en vriendelijke karakter van de Excelsiorfans pas. Hoewel ik gelukkig ook wel moet toegeven dat er in mijn netwerk veel Feyenoordfans zitten, waarvan er geen enkele de behoefte voelt om zich rondom voetbalwedstrijden te misdragen. Dus het plezier om met mijn vrienden naar Feyenoord te gaan blijft wel. Maar gistermiddag is helaas wederom bewezen dat er in onze supportersgroep een aanzienlijke hoeveelheid mensen zitten die het nodig vinden om het negatieve beeld keer op keer weer te bevestigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan