Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Zo, de eerste prehistorische holbewoner op het Hofplein is gesignaleerd, vuurwerkbom laten afgaan tussen al die mensen.
 

zwammy

Well-known member
De danceparade ? Er zijn nooit noemenswaardige problemen geweest ermee toch ? .

Overal waar je keek was er agressie en overmatig drugsgebruik. Was echt geen veilig gevoel als je ergens stond of meeliep. En heeel veel politie, echt niet te filmen. Ik dacht dat ze vandaar niet meer in Rdam kwamen met de dancetour maar dat had ik dan fout, excuus.

Verder volgens mij een net feestje gisteren, geen problemen toch?
 

Ska P 187

Well-known member
Inderdaad, in Rotterdam gaat het sowieso fout, in welke mate is de vraag.

Overal waar je keek was er agressie en overmatig drugsgebruik. Was echt geen veilig gevoel als je ergens stond of meeliep. En heeel veel politie, echt niet te filmen. Ik dacht dat ze vandaar niet meer in Rdam kwamen met de dancetour maar dat had ik dan fout, excuus.

Verder volgens mij een net feestje gisteren, geen problemen toch?

Teleurstellend tot dusver.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Vooral gisteren was prachtig. Het was de titel van de stad Rotterdam. Leeftijd en afkomst deden er niet toe. De hele stad vierde feest. Overal toeterende auto's en scooters. Een grote mensen massa die massaal de straat op trok.

In die zin is Feyenoord een veel Rotterdamsere club en is Ajax een meer landelijke club. Al zag ik donderdagavond ook toeterende auto's en scooters door de straten van Oud Zuid.
 

De Wolf

Well-known member
Ik moest vandaag naar Utrecht. Hoeveel busjes met Feyenoord vlaggen niet ben tegengekomen. De PAF clubs mag je ook gewoon landelijk noemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt, maar ik bedoel dat Feyenoord nog heel veel meer lijkt te leven in Rotterdam dan Ajax in Amsterdam. Maar we gaan het 24 mei meemaken. Het is natuurlijk wel iets anders of je na 18 jaar een prijs pakt of na een paar jaar geen titel.
 

SanMark.

Well-known member
In die zin is Feyenoord een veel Rotterdamsere club en is Ajax een meer landelijke club. Al zag ik donderdagavond ook toeterende auto's en scooters door de straten van Oud Zuid.

Nou dat denk ik niet.

Collega van mij stapte vorige week zondag in de trein richting Rotterdam en die zei dat die trein al afgeladen vol zat toen hij in Zwolle moest instappen.

Alleen op mijn werk al hebben een man of 4 een seizoenkaart van Feyenoord. Bij mij in de kroeg een mannetje of 7 een seizoenkaart.

Feyenoord is net zo landelijk als Ajax. PSV doet daar een heel stuk voor onder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Nou dat denk ik niet.

Collega van mij stapte vorige week zondag in de trein richting Rotterdam en die zei dat die trein al afgeladen vol zat toen hij in Zwolle moest instappen.

Alleen op mijn werk al hebben een man of 4 een seizoenkaart van Feyenoord. Bij mij in de kroeg een mannetje of 7 een seizoenkaart.

Feyenoord is net zo landelijk als Ajax. PSV doet daar een heel stuk voor onder.

Ik bedoel niet dat Feyenoord geen landelijke club is, maar dat Feyenoord veel meer in Rotterdam leeft als Ajax in Amsterdam. Men gaat in heel Rotterdam massaal de straat op. Al lijkt er rondom de EL duels nu wel iets in Amsterdam te ontstaan. Dat men van verre naar Feyenoord komt is wel duidelijk.
 

De Wolf

Well-known member
Met het kampioenschap van Twente is het ook een groot gekkenhuis geweest. De A1 kon je toen beter niet nemen.

Die incidentele kampioenschappen doen dus toch wel wat.
 

erka

Well-known member
Ajax leeft in Amsterdam volgens mij net zo als Feyenoord in Rotterdam, misschien zie je dat door de euforie even niet, maar als Ajax na 19 jaar weer eens kampioen zou worden zouden er ongetwijfeld ook zoveel mensen op afkomen en iedereen heel emotioneel worden. Mocht Ajax de EL winnen....nou dan gebeurt er ook wel wat in Amsterdam hoor.

In den lande is Feyenoord groter dan Ajax. Als ik hier in de regio alleen al kijk hoeveel mensen voor Feyenoord zijn, dat zijn er echt wel meer dan voor Ajax.

Maarre, wat maakt het uit!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwa je ziet het met evenementen als de marathon, een wielrenetappes etc. ook wel een verschil tussen Amsterdam en Rotterdam.
 

Abubakari

Well-known member
In den lande is Feyenoord groter dan Ajax. Als ik hier in de regio alleen al kijk hoeveel mensen voor Feyenoord zijn, dat zijn er echt wel meer dan voor Ajax.

In de provincie Groningen (waar dou maor normaol dan doust al gek genoug het credo is) heb je inderdaad vast meer Feyenoorders dan Ajacieden, maar over het geheel genomen is Ajax de club die landelijk de meeste fans heeft.
Niet dat het er verder enorm toe doet, maar wat zo is is zo dus ik zeg het toch maar even.

Verder erg mooi dat de feestpartij ook ordentelijk verlopen is. Schijnbaar hadden ze de malloten vorige week al vastgezet. Des te beter en bij nader inzien alleen maar handig om een week later kampioen te worden.
 

Makanaky

Well-known member
Ajax laat vaak wat luidruchtiger van zich horen. Daardoor lijkt het alsof het meer fans heeft. Toch denk ik dat Feyenoord eerder een stadion van 80.000 plaatsen zal uitverkopen dan Ajax.

Ik vond de ontlading bij die 3e ster toen ook heel groot in Amsterdam.

Sinds wanneer zijn die 'sterren' eigenlijk een rol gaan spelen? Heb daar tot 2010 ofzoiets nooit over gehoord. Die dingen op de borst droeg men ook nooit en is een nieuwetijds-verzinsel, goed afgekeken van de Italiaanse Scudetto-traditie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan