Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Best vermakelijk. Een vak die andere nog weleens anderen de maat neemt voor wat betreft steun aan de ploeg en dan zelf wegens gebrek aan interesse afhaken voor een bekerwedstrijd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Op een doordeweekse dag uit de provincie naar Amsterdam toe is ook gewoon lastig.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij voel jij je toch niet aangesproken als men om Vak 410 moet lachen? De enige die wel eens de ArenA bezoekt en iets met Vak 410 heeft is geloof ik Voetbal Coach.
Ik voel mij zeker niet aangesproken op Vak 410. Zij moeten nu kunnen incasseren, aangezien ze ook van uitdelen houden.
 

Maasveld

Well-known member
Zo erg is het toch niet om een veredeld oefenpotje op een doordeweekse dag te laten schieten of ligt dat aan mij?
 

erka

Well-known member
Nou inderdaad. Een doordeweekse zaad pot tegen de Graafschap laten schieten. Het Is wat.

Inderdaad. Want in de rest van Nederland zitten alle bekerwedstrijden altijd helemaal vol namelijk....

Dit gaat echt nergens over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Want in de rest van Nederland zitten alle bekerwedstrijden altijd helemaal vol namelijk....

Dit gaat echt nergens over.

Zie uitleg Pascallovic. Andere supporters de maat nemen en zelf dit potje laten schieten. Maar ik begrijp dat dit onderwerp ook een taboe is.

Verder laat ik helaas dit keer de beker ook schieten. Ik ging al naar het concert van Crosby Still & Nash. Cadeautje van mijn ouders. Zou eigenlijk in het Concergebouw zijn bij mij om de hoek. Helaas naar Heineken Music Hall verplaatst.
 

Jozsef

New member
Help me even herinneren wie was het ook alweer die een paar jaar terug zelfs op TV niet naar Feyenoord - Ajax wilde kijken en liever in het bos ging wandelen ?

Misschien weet Abu dat nog wel ??

Waarom mij er weer bijhalen? Mijn tijd is namelijk allang geweest. 15 jaar seizoenkaart. Nu staan anderen op vak S. Jaar in jaar uit stampvol. Elke wedstrijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan