Pascallovic
Well-known member
Best vermakelijk. Een vak die andere nog weleens anderen de maat neemt voor wat betreft steun aan de ploeg en dan zelf wegens gebrek aan interesse afhaken voor een bekerwedstrijd.
Een kwestie van uitdelen en incasseren.Ah een supportersdiscussie, leuk.
Een kwestie van uitdelen en incasseren.
Ik voel mij zeker niet aangesproken op Vak 410. Zij moeten nu kunnen incasseren, aangezien ze ook van uitdelen houden.Volgens mij voel jij je toch niet aangesproken als men om Vak 410 moet lachen? De enige die wel eens de ArenA bezoekt en iets met Vak 410 heeft is geloof ik Voetbal Coach.
Kevah ook toch?Volgens mij voel jij je toch niet aangesproken als men om Vak 410 moet lachen? De enige die wel eens de ArenA bezoekt en iets met Vak 410 heeft is geloof ik Voetbal Coach.
Kevah ook toch?
Ze beginnen om 20.45. Bij CL was dat geen probleem qua tijd.Op een doordeweekse dag uit de provincie naar Amsterdam toe is ook gewoon lastig.
Nou inderdaad. Een doordeweekse zaad pot tegen de Graafschap laten schieten. Het Is wat.
Inderdaad. Want in de rest van Nederland zitten alle bekerwedstrijden altijd helemaal vol namelijk....
Dit gaat echt nergens over.
Ze zijn natuurlijk allemaal gewoon op brugklaskamp. Kan je niet onderuit.
:duim:Ze zijn natuurlijk allemaal gewoon op brugklaskamp. Kan je niet onderuit.
Help me even herinneren wie was het ook alweer die een paar jaar terug zelfs op TV niet naar Feyenoord - Ajax wilde kijken en liever in het bos ging wandelen ?
Misschien weet Abu dat nog wel ??