Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Coke, hasj en pillen! Oftewel het voormalige 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Het is vooral duidelijk dat Sjaak zich niet kan beheersen. Verder valt er weinig te zien behalve een paar stoelen die door de lucht gaan. De Rotterdam hooligans zullen wel balen dat hier hun naam aan wordt gelinkt. Heb je Nancy, Rome en Basel (mede) verbouwd en dan word je hier aan gelinkt.
 

SanMark.

Well-known member
Je zag ook een draai in de berichtgeving. In de eerste berichtgeving werd de volledige schuld in de schoenen van 'Feyenoord supporters' geschoven terwijl bij Eva Jinek het ging om rellen tussen Vitesse en Southampton supporters.

En wat word er gelijk gezongen als er rellen zijn met Feyenoord supporters .

Rotterdam Hooligans .
 

Maasveld

Well-known member
Het is vooral duidelijk dat Sjaak zich niet kan beheersen. Verder valt er weinig te zien behalve een paar stoelen die door de lucht gaan. De Rotterdam hooligans zullen wel balen dat hier hun naam aan wordt gelinkt. Heb je Nancy, Rome en Basel (mede) verbouwd en dan word je hier aan gelinkt.
In Rome is toch niks gebeurd?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk triest inderdaad, die berichtgeving. Wij zaten op de heenweg in de auto, toen Fabian overal op twitter las dat Feyenoorders zijn gaan rellen op de Korenmarkt. Vitesse en Southampton supporters hadden het heel gezellig, tot er ineens een groep Rotterdammers kwam om te rellen. Zo was er in nogal een huilerig toontje te lezen. Wij vloeken in die auto natuurlijk, want het trieste is dat je zoiets ook gewoon gelooft gezien de reputatie van een deel van onze fanbase. Maar bleek het dus achteraf om Arnhemmers zelf te gaan.

Misschien dat er Feyenoorders bij de Saints fans zaten, misschien ook niet. Feit is dat die gasten niet de aanstichters van het geweld waren en dat ze zich ook niet dusdanig massaal misdragen hebben dat ze bij de 60 opgepakten zaten. Dit keer zijn 'wij' het dus niet. En in het stadion heb ik, behalve een klein groepje in het uitvak, ook geen Rotterdammers gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zoals de sfeer in De Kuip een trekpleister is voor spelers, zo is de reputatie van een deel van het legioen voer voor de media. Zuur voor jullie, maar zo is het nu eenmaal.
 

zwammy

Well-known member
Leuke filmpjes uit Groningen. Groningen valt me trouwens tegen zeg. Hopelijk slaan de ME'ers nog een paar fransen lens.
 

erka

Well-known member
Leuke filmpjes uit Groningen. Groningen valt me trouwens tegen zeg. Hopelijk slaan de ME'ers nog een paar fransen lens.

Tegen? Juist goed. Laat de politie en de ME er maar op inknuppelen. Z-Side bemoeit zich er niet mee en terecht, zonde van de moeite.
 

zwammy

Well-known member
Tegen? Juist goed. Laat de politie en de ME er maar op inknuppelen. Z-Side bemoeit zich er niet mee en terecht, zonde van de moeite.

Mwah, eigen stad laten slopen lijkt me voor hooligans nogal niet goed. Blijkbaar in Groningen wel.

Vorig jaar tegen Aberdeen loste ze het toch wel zelf op, zijn het er teveel nu?
 

zwammy

Well-known member
Zou de franse bevolking nu ook gaan collecteren voor de terrassen in Groningen. Of is dat alleen aan politiek correcte Nederlanders weggelegd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is er geen vrije verkoop geweest voor dat vak voor niet-VAK 410-ers? Bij Feyenoord zit er Europees en in de beker ook altijd andere mensen dan tijdens de competitie. Er zouden genoeg wannabe VAK 410-ers moeten zijn om daarvan de kaarten te verkopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Ajax spontaan begint te voetballen moeten ze dat vak maar definitief sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan