Eef de Kip
Well-known member
Gewoon verbieden om met hun rug naar de wedstrijd te gaan staan, zal ze leren om een hele pot van Ajax te moeten zien.
Het roepen is niet slim, maar dat dom geschreeuw beantwoorden met vuisten wel? Ik zie hier toch echt twee schuld. Maar hey, ze zijn zo vriendelijk in het gemoedelijke Brabant.
Actie reactie.
Zo'n gast lach je toch recht in zijn gezicht uit?
Inderdaad, ik ben al jaren niet meer van de actie maar als ik in Eindhoven op een terrasje zou zitten en een mongool begint Joden in m'n gezicht te schreeuwen dan is zijn gebit echt wel eerder richting AMC geschopt als de rest van z'n lichaam kan rennen. Dat hoor je dan gewoon niet te pikken.
Inderdaad, ik ben al jaren niet meer van de actie maar als ik in Eindhoven op een terrasje zou zitten en een mongool begint Joden in m'n gezicht te schreeuwen dan is zijn gebit echt wel eerder richting AMC geschopt als de rest van z'n lichaam kan rennen. Dat hoor je dan gewoon niet te pikken.
Kom op zeg. Als het laten horen dat je voor een andere club bent dan de lokale trots al een reden is om in het ziekenhuis te belanden, is het wel erg triest gesteld met de normen en waarden in dit land.
Die Rotterdammers zijn stommelingen en trieste provocateurs, maar dat praat de reactie van de NAC-supporters nog niet goed. Geweld mag nooit het antwoord zijn. En zo wel, dan ergers in een bos in Duitsland, zodat niemand anders er last van heeft.
Het gerucht ging eigenlijk al meteen:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2015/10/arenamaffia_brandde_eigen_honk.html
Allemaal voor de club natuurlijk.
Het zou me niet verbazen.
Verhalen over mee doen of afhaken indertijd met dat gebeuren met het ADO honk zijn er ook legio. Meeting bij de Arena, bussen kwamen voor en het was instappen en mee naar Den Haag of je komt nooit meer het stadion in.