Coke, hasj en pillen! Het 'doorgesnoven neanderthaler topic'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Gewoon verbieden om met hun rug naar de wedstrijd te gaan staan, zal ze leren om een hele pot van Ajax te moeten zien.
 

Shayman

New member
Actie reactie.

Inderdaad, ik ben al jaren niet meer van de actie maar als ik in Eindhoven op een terrasje zou zitten en een mongool begint Joden in m'n gezicht te schreeuwen dan is zijn gebit echt wel eerder richting AMC geschopt als de rest van z'n lichaam kan rennen. Dat hoor je dan gewoon niet te pikken.
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad, ik ben al jaren niet meer van de actie maar als ik in Eindhoven op een terrasje zou zitten en een mongool begint Joden in m'n gezicht te schreeuwen dan is zijn gebit echt wel eerder richting AMC geschopt als de rest van z'n lichaam kan rennen. Dat hoor je dan gewoon niet te pikken.

Daarom
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, ik ben al jaren niet meer van de actie maar als ik in Eindhoven op een terrasje zou zitten en een mongool begint Joden in m'n gezicht te schreeuwen dan is zijn gebit echt wel eerder richting AMC geschopt als de rest van z'n lichaam kan rennen. Dat hoor je dan gewoon niet te pikken.

Kom op zeg. Als het laten horen dat je voor een andere club bent dan de lokale trots al een reden is om in het ziekenhuis te belanden, is het wel erg triest gesteld met de normen en waarden in dit land.

Die Rotterdammers zijn stommelingen en trieste provocateurs, maar dat praat de reactie van de NAC-supporters nog niet goed. Geweld mag nooit het antwoord zijn. En zo wel, dan ergers in een bos in Duitsland, zodat niemand anders er last van heeft.
 

Fabian

Active member
Hier allemaal roeptoeteren dat je een randdebiel bent als je geweld gebruikt. Na ieder incident vooraan staan om het in dit topic te veroordelen.

En dan wanneer aantal malloten hun clublied zingen binnen de regio van een ander opeens geweld vergoelijken. Dan neem ik je niet echt meer serieus.
 

zwammy

Well-known member
Kom op zeg. Als het laten horen dat je voor een andere club bent dan de lokale trots al een reden is om in het ziekenhuis te belanden, is het wel erg triest gesteld met de normen en waarden in dit land.

Die Rotterdammers zijn stommelingen en trieste provocateurs, maar dat praat de reactie van de NAC-supporters nog niet goed. Geweld mag nooit het antwoord zijn. En zo wel, dan ergers in een bos in Duitsland, zodat niemand anders er last van heeft.

Volgens mij waren de reacties van Shayman met mijn commentaar erop cynisch bedoeld. Tuurlijk is dat niet nodig maar jij weet net zo goed als mij dat de mannekes die Feyenoord Rotterdam roepen op zaterdagavond in Breda niet alleen dat doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zou me niet verbazen.

Verhalen over mee doen of afhaken indertijd met dat gebeuren met het ADO honk zijn er ook legio. Meeting bij de Arena, bussen kwamen voor en het was instappen en mee naar Den Haag of je komt nooit meer het stadion in.

Het wordt tijd dat dat soort criminelen, want dat zijn ze, worden opgepakt.
 

SanMark.

Well-known member
Hoeveel man was daar bij betrokken dan ? Bij het ADO gebeuren dan want als je al meerdere bussen voor nodig hebt is het wel een grote groep.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het blijft diep triest dat dit soort idioten het voetbal misbruiken voor hun primitieve gedrag. De dag dat de overheid een keer echt opstaat tegen dit gedoe sta ik dansend op tafel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan