Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

erka

Well-known member
Die twee spelers schijnen dus een steward van AZ het ziekenhuis te hebben ingeslagen.
 

Jef400

Well-known member

erka

Well-known member
Overigens wel ongelofelijk naief van de Nederlandse autoriteiten om te verwachten dat die Polen wel even netjes in Den Haag gaan omwisselen. Natuurlijk niet.
 

erka

Well-known member
Die Polen zijn helemaal los. Zonder de details te weten, lijkt het me een tikkeltje vreemd allemaal.
 

U.G.

Well-known member
De Portugees is vrijgelaten door de rechter-commissaris en nu zetten de Polen vol in op de vrijlating van de Serviër. De UEFA is er ook in betrokken en probeert te bemiddelen, volgens de Polen. It’s all politics nu.
 

Joost

Well-known member
Supportersbussen van Utrecht zijn vlak voor aankomst teruggestuurd omdat er wellicht geteld zou kunnen gaan worden.
 

Pieros

Active member
Supportersbussen van Utrecht zijn vlak voor aankomst teruggestuurd omdat er wellicht geteld zou kunnen gaan worden.

Tsjongejonge zeg, wat is dit nu weer? Wat een actie om dit een half uurtje voor de wedstrijd te beslissen? Ondanks dat ik hier thuis geen last van heb, wordt het volgen van de Eredivisie door al het rellen/voorkomen van rellen-gedoe een stuk minder leuk.
 

gevegt

Well-known member
Er is dus ook een F Side rechter,

De politierechter in Amsterdam heeft
vijf Ajax-fans veroordeeld tot zestien
dagen cel vanwege het geweld na de
gestaakte wedstrijd Ajax-Feyenoord,eind
september.Ook krijgen ze taakstraffen
van tussen de zestig en honderd uur.

Nadat het duel in de 55ste minuut was
gestaakt vanwege vuurwerk op het veld,
liep het ook elders in het stadion uit
de hand.Honderden mensen bestormden met
geweld de hoofdingang.Twee agenten
raakten gewond.

Het OM had maandenlange celstraffen
tegen de verdachten geëist,maar daarin
ging de rechter niet mee.Een zesde
verdachte werd vrijgesproken.
 

ALenstra

Well-known member
Ik ben benieuwd naar de verklaringen van de driehoek. Tot die tijd heb ik enkel (negatieve) gevoelens
Volgens de lokale driehoek waren er aanwijzingen dat er rellen zouden uitbreken tussen beide supportersgroepen. Ik vind dat nogal dubieus eerlijk gezegd.
 
Bovenaan