Je mag ook niks meer tegenwoordig.Die twee spelers schijnen dus een steward van AZ het ziekenhuis te hebben ingeslagen.
Zondag zijn er daar verkiezingen.Die Polen zijn helemaal los. Zonder de details te weten, lijkt het me een tikkeltje vreemd allemaal.
Zondag zijn er daar verkiezingen.
Hoezo, die Nederlanders meppen maar wat ze willen, schieten op trekkers en spuiten onschuldige mensen nat.Die Polen zijn helemaal los. Zonder de details te weten, lijkt het me een tikkeltje vreemd allemaal.
Helaas, we spelen pas op 14 december in Warschau.Ah, dat verklaart alles. Als AZ in november in Warschau speelt pakken we ze terug, want dan hebben wij verkiezingen!
Supportersbussen van Utrecht zijn vlak voor aankomst teruggestuurd omdat er wellicht geteld zou kunnen gaan worden.
Ik ben benieuwd naar de verklaringen van de driehoek. Tot die tijd heb ik enkel (negatieve) gevoelensSupportersbussen van Utrecht zijn vlak voor aankomst teruggestuurd omdat er wellicht geteld zou kunnen gaan worden.
De politierechter in Amsterdam heeft
vijf Ajax-fans veroordeeld tot zestien
dagen cel vanwege het geweld na de
gestaakte wedstrijd Ajax-Feyenoord,eind
september.Ook krijgen ze taakstraffen
van tussen de zestig en honderd uur.
Nadat het duel in de 55ste minuut was
gestaakt vanwege vuurwerk op het veld,
liep het ook elders in het stadion uit
de hand.Honderden mensen bestormden met
geweld de hoofdingang.Twee agenten
raakten gewond.
Het OM had maandenlange celstraffen
tegen de verdachten geëist,maar daarin
ging de rechter niet mee.Een zesde
verdachte werd vrijgesproken.
Volgens de lokale driehoek waren er aanwijzingen dat er rellen zouden uitbreken tussen beide supportersgroepen. Ik vind dat nogal dubieus eerlijk gezegd.Ik ben benieuwd naar de verklaringen van de driehoek. Tot die tijd heb ik enkel (negatieve) gevoelens
Waarom?Volgens de lokale driehoek waren er aanwijzingen dat er rellen zouden uitbreken tussen beide supportersgroepen. Ik vind dat nogal dubieus eerlijk gezegd.