Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Sensini

Well-known member
De hooligans van Haarlem... Dat zijn er een stuk of 5 ofzo??? :p
Waar is het lijstje trouwens waar je naar verwijst?

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/22...ukken-op-het-is-jij-of-ik-dan-ga-je-los.html:
"Het gaat volgens de onderzoekers om supporters van de volgende profclubs: Ajax, Almere City FC, AZ, Excelsior, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Groningen, FC Haarlem, FC Oss, FC Twente, FC Utrecht, FC Volendam, Feyenoord, Fortuna Sittard, Go Ahead Eagles, Helmond Sport, Heracles Almelo, MVV, NAC Breda, N.E.C., PEC Zwolle, PSV, Roda JC, SC Heerenveen, Sparta, Vitesse, VVV en Willem II (soms in combinatie met supporters van Belgische clubs)."
 

Makanaky

Well-known member
Als kreupele Emmenaar ga ik me echt niet vrijwillig aanmelden om mijn cluppie te vertegenwoordigen.
 

Susa

New member
Zijn er ook Turkse, Marokkaanse en Somalische knokploegen ?

Dat lijkt me een meerwaarde voor deze sport..
 

Janssen

Well-known member
Zijn er ook Turkse, Marokkaanse en Somalische knokploegen ?

Dat lijkt me een meerwaarde voor deze sport..

Ik zie een hele nieuwe markt. Deze knokploegen zullen zelf ook een fanbase krijgen, die vervolgens op de vuist kan met fans van andere knokploegen.
 

Batigoal

Well-known member
In Rusland heb je vrouwelijke knokploegen die met elkaar in een stuk weiland rollebollend over de grond gaan.
 

Abubakari

Well-known member
Vrij apart dat Cambuur er niet bij staat of zie ik ze over het hoofd?

Heerenveen wel en Cambuur niet, dat is inderdaad wel heel apart.

Al is Bernardo natuurlijk ook wel echt een watje en Satyr een Satanist, dus in die zin verbaast het me ook weer niet.
 

Maasveld

Well-known member
Gezellig avondje zo. In Bergamo racistische uitlatingen, in Bilbao een agent omgekomen bij rellen tussen wat Baskische en Russische leeghoofden.
 
Bovenaan