Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was toch tegen die Kroatische club? Rijeka ofzo.

Nee, bij Rijeka werd een groepje Feyenoorders aangevallen terwijl ze op een terras zaten. Maar die zijn toen een pub in gevlucht en bevrijd door de politie.
 

zwammy

Well-known member
Dus die geldt niet voor 'in die landen?'

In Itali? steken ze. In oost Europa en de landen van voormalig Joegoslavi? slopen ze je. Daarom kun je beter naar een Spanje, Engeland en dat soort landen gaan. Nu heeft Feyenoord en Ajax wel een zo'n grote schare dat ze nog wel naar die landen kunnen gaan maar dan ligt het niet altijd aan hun dat er iets gebeurt.
 

gevegt

Well-known member
Met die Italianen moet je geen grappen maken in elk geval. Schijnt dat zij het leuk vinden om je in je bil te steken met een mes.

Ha, leer mij die Italianen kennen.

Hoe zit het bij de Fransen, dat zijn over het algemeen toch ook hele ongure types.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ha, leer mij die Italianen kennen.

Hoe zit het bij de Fransen, dat zijn over het algemeen toch ook hele ongure types.

Die vallen volgens mij wel mee, als het gaat om hooliganisme. Al zullen er vast diverse clubs zijn met idioten.
 

Pascallovic

Well-known member
Je hebt er ervaringen mee?
Gelukkig niet zelf gestoken, maar wel bij een uitwedstrijd in Milaan dat ze op de weg naar San Siro 50 meter voor mij en achter mij werden neergestoken door wat idioten die uit de bosjes sprongen. Daar zaten gewoon stukken glas bij waar ze mee instaken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig niet zelf gestoken, maar wel bij een uitwedstrijd in Milaan dat ze op de weg naar San Siro 50 meter voor mij en achter mij werden neergestoken door wat idioten die uit de bosjes sprongen. Daar zaten gewoon stukken glas bij waar ze mee instaken.

Pfoeh, dan loop je daar ook met een kutgevoel.
 

Forza AZ

Well-known member
Oh ja? Wat is er dan allemaal gebeurd in Napels, Manchester, Istanbul en Luhansk, de afgelopen twee jaar?
In Luhansk niets in ieder geval (qua supporters dan, het is er natuurlijk wel een puinhoop door de oorlog), want daar speelde Feyenoord niet.
 

zwammy

Well-known member
Oh dat filmpje wat nu rondgaat is toch niet goed voor het imago van de Rotterdammers :D
 
Bovenaan