Vast niet, gezwel van de club die niet los te snijden is.Zijn die achterlijke Feyenoordstaatsmongolen al opgepakt met hun debiele actie mbt Nouri?
Zijn die achterlijke Feyenoordstaatsmongolen al opgepakt met hun debiele actie mbt Nouri?
Ach, normaal gesproken zijn ze ook wel creatief genoeg om iets te verzinnen.En hoe smakeloos ook. Voor wat zou je ze moeten oppakken?
Ik ben trouwens benieuwd naar het spul dat Bonehead gisteren tot zich had genomen.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2491129/ajax-tegen-fans-ga-niet-te-voet-naar-stadion
Blij dat ik deze wedstrijd aan mij voorbij heb laten gaan. Ook fijn om mensen eerst te adviseren naar een plein te gaan voor bescherming, terwijl daar vervolgens geen bescherming geboden kan worden.
Is er vorige week soms iets gebeurd in Amsterdam, dat het zo moeizaam gaat tussen Dinamo Kiev en Ajax supporters?
Ik ben ook eens in Kiev geweest met AZ en toen was er helemaal niets aan de hand. We konden gewoon lopend naar het stadion en na afloop van de wedstrijd werden we vanuit het uitvak zelfs direct in de stroom Dinamo kiev supporters "losgelaten" en gebeurde er helemaal niets. Dat was nog wel in het oude stadion van Dinamo Kiev. Het nieuwe was toen nog in aanbouw.
Ik heb helemaal niks meegekregen van ongeregeldheden in Amsterdam vorige week. Werk in het centrum en daar was het relatief rustig. De harde kern van Ajax was ook meer bezig met hun eigen 'entrada' en anders hadden we het wel gehoord als het uit de hand was gelopen.Is er vorige week soms iets gebeurd in Amsterdam, dat het zo moeizaam gaat tussen Dinamo Kiev en Ajax supporters?
Ik ben ook eens in Kiev geweest met AZ en toen was er helemaal niets aan de hand. We konden gewoon lopend naar het stadion en na afloop van de wedstrijd werden we vanuit het uitvak zelfs direct in de stroom Dinamo kiev supporters "losgelaten" en gebeurde er helemaal niets. Dat was nog wel in het oude stadion van Dinamo Kiev. Het nieuwe was toen nog in aanbouw.
Het zijn natuurlijk bonuspunten in die wereld als je grote clubs laat lopen. En Ajax en Feyenoord staan heel hoog op het laddertje.