Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

gevegt

Well-known member
Zijn die achterlijke Feyenoordstaatsmongolen al opgepakt met hun debiele actie mbt Nouri?
 

Maasveld

Well-known member
En hoe smakeloos ook. Voor wat zou je ze moeten oppakken?
Ach, normaal gesproken zijn ze ook wel creatief genoeg om iets te verzinnen.

De oefenwedstrijd tussen Limburgia en Fortuna is afgelast uit angst voor rellen tussen 200 a 300 Neanderthalers van Roda en Fortuna.
 

De Wolf

Well-known member
Zes aanhoudingen na incident met steward in Johan Cruijff Arena

VideoDe politie heeft zes personen aangehouden vanwege een opstootje gisteravond in de Johan Cruijff Arena. Onderzocht wordt of dit incident op de tribunes te maken heeft met het hartinfarct dat een steward in het stadion kreeg. De aanhoudingen vonden plaats in en buiten het stadion.

Een woordvoerster van de politie Amsterdam laat deze krant weten dat vijf mannen en een vrouw zijn aangehouden. ,,Er wordt nu verder onderzoek gedaan naar hun betrokkenheid bij het opstootje. Daarbij worden camerabeelden bekeken en getuigen verhoord." Ook het verdere onderzoek is nog in volle gang.

Tijdens het duel tussen Ajax en Heracles Almelo kwam het tot een opstootje in vak 124 van de Arena. Op internet circuleren verhalen dat de steward daarbij bij zijn keel werd gepakt en zelfs geslagen zou zijn. Agenten willen weten of de steward die een hartaanval kreeg door een supporter is belaagd.
 

ALenstra

Well-known member
De Engelse gemeente Chorley is de vele voetbalfans die het stadje aandoen flink zat. Uitfans die naar Blackburn, Bolton, Burnley, Preston en Wigan gaan schijnen in Chorley een tussenstop te maken en daar flink uit de band te springen.
 

Forza AZ

Well-known member
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2491129/ajax-tegen-fans-ga-niet-te-voet-naar-stadion

Blij dat ik deze wedstrijd aan mij voorbij heb laten gaan. Ook fijn om mensen eerst te adviseren naar een plein te gaan voor bescherming, terwijl daar vervolgens geen bescherming geboden kan worden.

Is er vorige week soms iets gebeurd in Amsterdam, dat het zo moeizaam gaat tussen Dinamo Kiev en Ajax supporters?

Ik ben ook eens in Kiev geweest met AZ en toen was er helemaal niets aan de hand. We konden gewoon lopend naar het stadion en na afloop van de wedstrijd werden we vanuit het uitvak zelfs direct in de stroom Dinamo kiev supporters "losgelaten" en gebeurde er helemaal niets. Dat was nog wel in het oude stadion van Dinamo Kiev. Het nieuwe was toen nog in aanbouw.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is er vorige week soms iets gebeurd in Amsterdam, dat het zo moeizaam gaat tussen Dinamo Kiev en Ajax supporters?

Ik ben ook eens in Kiev geweest met AZ en toen was er helemaal niets aan de hand. We konden gewoon lopend naar het stadion en na afloop van de wedstrijd werden we vanuit het uitvak zelfs direct in de stroom Dinamo kiev supporters "losgelaten" en gebeurde er helemaal niets. Dat was nog wel in het oude stadion van Dinamo Kiev. Het nieuwe was toen nog in aanbouw.

Ik denk vooral dat het de reputatie is. Met Feyenoord een paar jaar terug in Praag precies hetzelfde. Ook een jacht op kleine groepjes Feyenoorders, terwijl die supporters van Sparta Praag normaal niet bekend staan om rellen en ongeregeldheden. Is behoorlijk beangstigend, kan ik je vertellen. Toen zelf ternauwernood een confrontatie met een groep van een man of 8, gewapend met honkbalknuppels, kunnen voorkomen door ze te verzekeren dat we uit Belgi? kwamen en toeristen waren. En intussen stond m'n Whatsapp roodgloeiend met foto's van Feyenoordfans die minder gelukkig waren dan ik.
 

Pascallovic

Well-known member
Is er vorige week soms iets gebeurd in Amsterdam, dat het zo moeizaam gaat tussen Dinamo Kiev en Ajax supporters?

Ik ben ook eens in Kiev geweest met AZ en toen was er helemaal niets aan de hand. We konden gewoon lopend naar het stadion en na afloop van de wedstrijd werden we vanuit het uitvak zelfs direct in de stroom Dinamo kiev supporters "losgelaten" en gebeurde er helemaal niets. Dat was nog wel in het oude stadion van Dinamo Kiev. Het nieuwe was toen nog in aanbouw.
Ik heb helemaal niks meegekregen van ongeregeldheden in Amsterdam vorige week. Werk in het centrum en daar was het relatief rustig. De harde kern van Ajax was ook meer bezig met hun eigen 'entrada' en anders hadden we het wel gehoord als het uit de hand was gelopen.
 

zwammy

Well-known member
Het zijn natuurlijk bonuspunten in die wereld als je grote clubs laat lopen. En Ajax en Feyenoord staan heel hoog op het laddertje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zijn natuurlijk bonuspunten in die wereld als je grote clubs laat lopen. En Ajax en Feyenoord staan heel hoog op het laddertje.

Jep. Met als gevolg dat je als normale supporter niet meer staat te springen om met je club naar Oost-Europa te gaan.
 

Joost

Well-known member
Volgens Hans Kraaij Jr kwam het allemaal door Putin. Tijdens het wk had hij de manschappen in toom kunnen houden maar daarna heeft hij er geen vat meer op.
 
Bovenaan