Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

ALenstra

Well-known member
Ik begrijp die haat ook niet zo. Ook niet bijnamen als joden en kakkerlakken. Maar onder het mom van een geintje kan tegenwoordig alles.
 

De Wolf

Well-known member
Joden wordt door eigen aanhang gebruikt. Kakkerlak door een enkeling.
Ik vind het een beetje dom gedoe. Helemaal die sukkels met hun Israelische en Palestijnse vlaggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn vader is ook opgepakt want die deed ook mee. Dat zegt wel genoeg he. Goed voorbeeld doet volgen.
Ah, dat verklaart ook die achterlijke uitspraken van de advocaat die namens de ouders sprak, daags na dat incident. Gewoon een ongelooflijke tokkiefamilie dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Ah, dat verklaart ook die achterlijke uitspraken van de advocaat die namens de ouders sprak, daags na dat incident. Gewoon een ongelooflijke tokkiefamilie dus.
Heb die uitspraken ff gemist. Linkje?
Zijn vader was die veldbestormer even daarvoor. Had al SV maar dat was verlopen.
 

Abubakari

Well-known member
Ah, dat verklaart ook die achterlijke uitspraken van de advocaat die namens de ouders sprak, daags na dat incident. Gewoon een ongelooflijke tokkiefamilie dus.
Erka had het over de vader en zoon bij Groningen gister. Pa bestormde het veld, zoon gaf Willems een klap.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erka had het over de vader en zoon bij Groningen gister. Pa bestormde het veld, zoon gaf Willems een klap.
Oh, shit. Dan haal ik er twee door elkaar. Zag die post over 40 jaar stadionverbod voor Dylano'tje en koppelde het één en ander aan elkaar.
 
Bovenaan