Bernardo
Well-known member
Haha, serieus??? Echt, wtf...
Dus je staat wel toe dat ze buiten staan te demonstreren, maar ze mogen het stadion (waar ze in principe het veiligst zijn, apart vak, aparte ingang) mag dan niet?
Haha, serieus??? Echt, wtf...
Dus je staat wel toe dat ze buiten staan te demonstreren, maar ze mogen het stadion (waar ze in principe het veiligst zijn, apart vak, aparte ingang) mag dan niet?
Zeker. Maar het is toch gek dat je dan wel 100 man voor een demo 'accepteert', maar ze dan niet het stadion in laat?Protesteren is een grondrecht. Zo gek is dit niet
* Inmiddels heeft de politie de beschuldiging voor wat betreft bedreiging en intimidatie gerectificeerd. Dit zou niet om supporters van Cambuur gaan. Opvallend dat de maatregelen van de Politie Noord-Nederland en gemeente Eindhoven van kracht blijvenSchijnen bedreigingen vanuit de Cambuurfans en ook Groningenfans geweest te zijn aan politie Noord-Nederland. Ik snap wel dat de politie ergens een grens trekt. Groningen mogelijk ook zonder uitfans bij AZ.
Waarom niet?Op het trudoplein verzamelen. Dan zullen er niet veel meegaan
Ah, vandaar.Dat is nogal een klein pleintje
En dat verschil begrijp je werkelijk niet?Precies dus wat ik bedoelde, je laat ze wel los in het centrum, aar ze mogen niet het uitvak in waar ze ‘beschermd ‘ zitten…
Ze zijn er al, met begeleiding, in het centrum van Eindhoven. Dan doe je toch het vak open en zet je die 100 man binnen met die begeleiding…En dat verschil begrijp je werkelijk niet?
Ik ga het ook niet meer uitleggen.Ze zijn er al, met begeleiding, in het centrum van Eindhoven. Dan doe je toch het vak open en zet je die 100 man binnen met die begeleiding…
Je legt nergens wat uit. Je zegt alleen dat ik het verschil niet snap, dat is wat anders...Ik ga het ook niet meer uitleggen.
Je hebt gelijk.
De Italianen begonnen!!!Mooi man die Duitse supporters, gebeurt nooit wat. Daar kunnen we in Nederland een voorbeeld aan nemen.