Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Frankfurt is ook wel echt een grote club. En zoveel succes hebben ze nu ook weer niet gehad dus zo gek is dit niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We zijn bijna bij een verbod op uitfans in Nederland. Bedank aub 'de 5%' en niet de politie/politiek.
 

zwammy

Well-known member
Juist, dat die noodzaak er is. Dat is het probleem. Als er op de kermis in Amsterdam messen gevonden worden en detectiepoortjes moeten komen ga je dat ook niet bij elke kermis doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"Bommen op Rotterdam" klonk het vandaag op De Toekomst. En onderstaand spandoek was ook prominent in beeld.

FrhTXJxWIAAUuBJ
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heitinga heeft het niet gehoord of gezien.
Johnny is zelf een hooligan. Ik ben die editie van Ajax o18 - Feyenoord o18 nog niet vergeten, toen hij hoogstpersoonlijk de kopstukken van de F-Side had uitgenodigd en de familieleden van de spelers van Feyenoord doodsangsten hebben uitgestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Johnny is zelf een hooligan. Ik ben die editie van Ajax o18 - Feyenoord o18 nog niet vergeten, toen hij hoogstpersoonlijk de kopstukken van de F-Side had uitgenodigd en de familieleden van de spelers van Feyenoord doodsangsten hebben uitgestaan.

Dat ‘incident’ is Danny Blind ontgaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat bommen op Rotterdam ga je er nooit uitkrijgen. Dat zongen ze 30 jaar terug ook al. Ik zie dergelijke liedjes niet als verharding in de verhoudingen. Wel als verwerpelijk. Inderdaad die zaken rond de onder 18 wedstrijd, dat was weer echt next level, na die keer dat bij volgens mij een jong wedstrijd onder andere van Persie werd aangevallen. Zo’n pop van Vermeer, of die tekeningen rond Berghuis. Netten rond het veld, waardoor je niet eens normaal camerawerk kon verrichten als ESPN. Dat zijn voor mij meer de excessen. En met dat rijtje denken sommigen nog steeds aan uitpubliek toe staan...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat bommen op Rotterdam ga je er nooit uitkrijgen. Dat zongen ze 30 jaar terug ook al. Ik zie dergelijke liedjes niet als verharding in de verhoudingen. Wel als verwerpelijk. Inderdaad die zaken rond de onder 18 wedstrijd, dat was weer echt next level, na die keer dat bij volgens mij een jong wedstrijd onder andere van Persie werd aangevallen. Zo’n pop van Vermeer, of die tekeningen rond Berghuis. Netten rond het veld, waardoor je niet eens normaal camerawerk kon verrichten als ESPN. Dat zijn voor mij meer de excessen. En met dat rijtje denken sommigen nog steeds aan uitpubliek toe staan...
Niks aan toe te voegen.

EDIT: eigenlijk wel wat toe te voegen. Ik vind het echt absurd dat mensen met zoveel haat naar zo'n wedstrijd toeleven. Dat je heel bewust de moeite neemt om zo'n spandoek te maken, waar gaat dat over?

Heb hier met jullie al meer dan 15 jaar hele normale gesprekken. Tuurlijk, af en toe een steekje over en weer en soms vrij scherp. Maar wel met respect. Heb deze week op twitter ook wat berichtjes gewisseld met Ajacieden, wat op een hele normale manier ging. Waarom dat niet bij iedereen kan, ik zal het nooit kunnen (en willen) begrijpen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat laatste heb ik hetzelfde, ik snap het gewoon niet en niet alleen voor een klassieker hoor. Ook Europese uitwedstrijden en een bekerfinale. Het gezeik wat je dan met enige regelmaat krijgt met politie/ME, vuurwerk, vernielingen en dergelijke. Je komt toch gewoon voor het voetbal, genieten van een andere cultuur, andere stad en een ander stadion. Nee, dan ga je het telkens verpesten met randzaken. Eens kijken of er dit keer niks in de fik vliegt, zoals bij de laatste klassieker in de Arena.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zero tolerance en absolute samenwerking van clubs, politie en politiek. Daar hebben de goedwillende supporters recht op.
 

Jef400

Well-known member
Zero tolerance en absolute samenwerking van clubs, politie en politiek. Daar hebben de goedwillende supporters recht op.
Individuele raddraaiers eruit pakken. Idioten een meldplicht opleggen en supporters die welwillend zijn zoveel mogelijk contact laten maken.
 
Bovenaan