Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

De Wolf

Well-known member
Je kan ze moeilijk een enkelband geven. Buiten gebieden rondom stadions zijn ze overal vrij om te staan.
Een meldplicht ergens tijdens thuiswedstrijden van de club waar ze het stadionverbod hebben gekregen zou al een hoop meer helpen.
 

zwammy

Well-known member

Mommiej

Well-known member
Ik had inderdaad al iets genoemd in het eerste divisie wedstrijdtopic. Van dit op het hockeyveld hebben wij in bus zelf niks meegekregen. Het was in de bus richting Eindhoven al wel duidelijk dat er iets stond te gebeuren, maar toen hielden ze het nog op onderling knokken problemen zoeken.

Dit zijn wel precies de redenen waarom ik naar andere kant stadion ben verhuisd en maar heel af en toe uitwedstrijd mee ga. PEC staat er als club echt niet goed op in Zeist en de andere BVO's. Denk dat er weinig clubs in Nederland zijn met meer straffen dan PEC laatste 2 jaar.
 

gevegt

Well-known member
Het begint nu wel een beetje uit de hand te lopen. Alsof PSV hoolies 'kankerhomo' zouden roepen.
De heksenjacht is begonnen!

Zo'n twintig volwassenen hebben
gisteravond de regenboogvlag van de
gevel van het COC-pand in Eindhoven
gerukt en geprobeerd die in brand te
steken.Iemand die hun vroeg daarmee te
op te houden,werd geslagen.Ook werd er
'kankerhomo' geroepen.

In het pand was een bijeenkomst voor
jongeren tot en met 18 bezig.Het COC
denkt dat de daders voetbalfans waren
die naar PSV-Excelsior gingen.

De organisatie voor lhbti'ers heeft de
gemeente Eindhoven,de KNVB en PSV
uitgenodigd voor een gesprek over de
veiligheid rond wedstrijden en over
maatregelen tegen homofobe spreekkoren.
 

De Wolf

Well-known member
Was dus geen aansteker maar een batterij. Vraag mij af waarom je dat meeneemt naar een wedstrijd of je moet bewust willen gooien.
 
Bovenaan