Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
No shit. Dat valt je nu pas op?
Er zijn dagen dat ik me niet bezig hou met wat Henk Spaan allemaal doet, moet ik je eerlijk zeggen. Maar ik zag deze voorbij komen en herinnerde me toen die column.

Ik had overigens ook een Sjoerd Mossou als voorbeeld kunnen noemen, die ook vooraan staat om heel demonstratief met zijn vinger naar anderen te wijzen, maar de bekers bier bij NAC bagatelliseerde.

Ik vind het gewoon allemaal een beetje sneu. Prima dat men wat zegt als supporters zich misdragen, maar zodra het bij de eigen club gebeurt dan geven ze allemaal niet thuis. Triest.
 

zwammy

Well-known member
Bekers bier zijn anders ook aardig bagitaliseerbaar als je het vergelijkt met de foto's uit de kuip. Of hij moet de bekers van NAC minder erg vinden dan de 8 jarige Zwolse hooligan, dan heb je wel een punt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mossou is inderdaad ook af. In tegenstelling tot Spaan en Vermeegen moet hij wel nog even mee. Gelukkig werkt hij voor het AD, daarvan ligt de lat ergens op de bodem van de Maas.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bekers bier zijn anders ook aardig bagitaliseerbaar als je het vergelijkt met de foto's uit de kuip. Of hij moet de bekers van NAC minder erg vinden dan de 8 jarige Zwolse hooligan, dan heb je wel een punt.
Het verschil tussen de Kuip en het Rat Verlegh was dat het in de Kuip raak was en in het Rat Verlegh niet.

Maar waar het om gaat is dat ik het nogal triest vind dat een aantal van de figuren die het hardste roepen (zoals Mossou en Spaan), opeens niet thuis geven als er dingen gebeuren bij hun eigen club.
 

JMD

Well-known member
Jep. Maar Mossou had vorige week wel een goed punt dat het gedrag van de spelers in het veld ook echt een punt van aandacht moet zijn. En Godzijdank gaat men zich dat na de wanprestatie van gisteren in de 1e helft van de 22 spelers op het veld nu ook realiseren.

Ja, er mag best strijd zijn, maar als je als spelers continu over de grond ligt te rollen, de meest idiote tackles maakt als de bal weg is, scheenbeschermers tegen spelers aan gooit, om niks steeds opstootjes loopt te maken, dan moet je niet gek opkijken als het op de tribune ook mis gaat. Overigens is er op de tribune gisteren (op een aantal gemaskerde sukkeltjes na die zich Ajax-supporter noemden en een PSV-familievak wilden binnenkomen) weinig gebeurd. Geen bier gegooid enz. Oke, vuurwerk afgestoken, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Pas na afloop is de sloophamer aan de Ajax-zijde van de Kuip ter hand genomen...


Overigens (vroeg ik me gisteren af): hoe wordt bepaald welke club aan welke kant de supporters heeft? Het kan niet zijn omdat het nu Ajax - PSV was (formeel), want vorig seizoen was het PSV - Ajax (formeel), en men zat beide keren in dezelfde helft. En beiden hadden volgens mij combi.
 

Maasveld

Well-known member
Jep. Maar Mossou had vorige week wel een goed punt dat het gedrag van de spelers in het veld ook echt een punt van aandacht moet zijn. En Godzijdank gaat men zich dat na de wanprestatie van gisteren in de 1e helft van de 22 spelers op het veld nu ook realiseren.
Mwaoh, de spelersvakbond bij monde van Evgeny Levchenko heeft dat gedrag ook alweer gebagatelliseerd, dus ik denk dat het wel meevalt met dat gerealiseer.
 

Makanaky

Well-known member
"Die lui die toiletten slopen moet je luiers om doen en de WC's in het stadion gewoon dicht houden. Ongeacht welke club." Aldus vertegenwoordiger Piet Poepjes van Libero Up & Go.
 

zwammy

Well-known member
Het verschil tussen de Kuip en het Rat Verlegh was dat het in de Kuip raak was en in het Rat Verlegh niet.

Maar waar het om gaat is dat ik het nogal triest vind dat een aantal van de figuren die het hardste roepen (zoals Mossou en Spaan), opeens niet thuis geven als er dingen gebeuren bij hun eigen club.
Oei, dat is idd niet een hele sterke vergelijking.
 

Max

Administrator
Forumleiding
@JMD: Thuis of uitspelende ploeg maakt niet uit. Ajax krijgt nooit meer de vakken waar het meest fanatieke Feyenoord publiek normaal gesproken zit.

Ik begreep dat Vissers ook al half zijn verontschuldiging had uitgesproken voor zijn kritische vraag richting Klaassen. Slappe hap!
 
Bovenaan