Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

SanMark.

Well-known member
Beide groepen claimen dat er excessief tegen hun groep wordt ingegrepen.

Wat nu?


Ten eerste het recht om te demonstreren verschilt nog al , afhankelijk van welke stroming je bent mag je meer dan wel minder dan de andere groep.

Een Jorritsma die tegen de politie zegt dat ze meer moeten toe laten dan wenselijk is, Halsema die een demonstratie van 10K plus toestaat en elke dag erna werd er een demonstratie van de BLM beweging toegestaan, zonder een strobreed in de weg te worden gelegd.

In de tussen tijd werden twee andere demonstratie verboden en werd er hard handig opgetreden om de mensen die er toch waren.

Op de dam de ene na de andere anti Israël demonstratie en 1 man die pro Israël is meerdere malen opgepakt.

Pegida word het demonstreren onmogelijk gemaakt en als er een tegen demonstratie is te gelijk met Pegida moet Pegida wijken.

KOZP demonstraties toelaten ten midden van kinderen tijdens het feest blijkt geen enkel probleem alles word gefaciliteerd.

politie agenten knielend met de vuist omhoog bij een BLM demo, leidinggevende knielend in de moskee in het politie uniform.
Hoofden van de politie, brandweer en gemeente die bij en Iftar zijn.

Politie die niet optreed bij rellen met hoofdzakelijk gekleurde jeugd en erop lost slaat als er een 60 jarige voor je staat.

Ja ik snap wel dat de politie gebasht word daar hebben ze het zelf naar gemaakt met hun inconsequente optreden van de afgelopen jaren.

Daarnaast vind ik ook dat je niet moet klagen als je een klap krijgt van de ME als er al meerdere malen gevraagd is om weg te gaan.
 

zwammy

Well-known member
Ja, er was geen excessief geweld tegen mensen die op een bankje zaten, dat is geknipt en geplakt door man bijt hond kijkers. Misschien in Helmond gisteren zo moeten ingrijpen, maar ja, dat zijn jongeren.
 

ALenstra

Well-known member
Ik lees op ad.nl dat optredens van Glennis Grace, Xander de Buisonjé en Jeroen van der Boom in de Kuip geannuleerd zijn onder druk van Feyenoord-supporters. Deze artiesten staan bekend als fans van Ajax en dat gaat de supporters van Feyenoord te ver.
 

Susaa

Well-known member
Ik lees op ad.nl dat optredens van Glennis Grace, Xander de Buisonjé en Jeroen van der Boom in de Kuip geannuleerd zijn onder druk van Feyenoord-supporters. Deze artiesten staan bekend als fans van Ajax en dat gaat de supporters van Feyenoord te ver.

Ajax fans zijn niet welkom in de Kuip dus prima actie👍🏿
 

ALenstra

Well-known member
Dan stel ik voor dat Lee Towers en andere artiesten die voor Feyenoord zijn niet in de Amsterdam Arena mogen optreden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die categorie artiesten hoeven van mij sowieso niet op te treden. Al die artiesten rondom Feyenoord wedstrijden was ook vrijwel altijd bagger.
 

De Wolf

Well-known member
Kan de politie van Duisburg die 50 neanderthalers een aantal dagen vasthouden. Kunnen ze hun baas vertellen dat ze maandag niet komen werken.
 

Joost

Well-known member
MVV Supporters zijn herkenbaar en als groep aanwezig om de confrontatie met de ME aan te gaan en een vreedzame demonstratie te verstoren.
MVV bestuur > Als er medewerkers van Perry Sport zijn worden die toch ook niet genoemd?

MVV supporter stuurt racistische teksten naar Roland Alberg
MVV bestuur > hij moet eerst aangifte doen

MVV Supporters steken vuurwerk af en houden zich niet aan de afgesproken Coronaregels
MVV bestuur > dat moet de politie handhaven

De krant confronteert de club met wederom drie incidenten in 24 uur tijd
MVV supporters > kutkrant, ze willen ons framen
MVV bestuur > wij waren niet betrokken, we distantieren ons nergens van

Keeperstrainer noemt supporters die tegen de bus slaan en schoppen sukkels
MVV bestuur > https://www.mvv.nl/nieuws/hans-spillmann-lsquo-uit-verband-gerukt-en-excuses
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hans Spillmann had natuurlijk gelijk. Dat zijn ook sukkels. Maar het filmpje van de supporters zelf aan de voorkant van de bus, heb je dat ook gezien, Joost? Die naakte man? Dat is toch ook een debiel.
 
Bovenaan