Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Joost

Well-known member
Een heel raar verhaal uit Katwijk van gisteren.

TOP Oss had vrij vervoer naar de uitwedstrijd in Katwijk. Daar zouden twee bussen naartoe gaan. De eerste bus vertrok vroeger en die personen zijn naar het centrum van Katwijk gegaan.
Toen ze te voet richting het sportcomplex wilden gaan vond de politie het beter om ze per bus te laten gaan. De later vertrokken partybus is naar het centrum gereden, de supporters uit de eerste bus zijn ingestapt en vervolgens is op last van de politie de bus naar Oss gereden.

Oss heeft geen smetteloze reputatie, Katwijk al helemaal niet dus ik vind het sowieso vreemd dat er geen apart vakje zou zijn en dat er vrij vervoer is. Maar als dat zo is, hoe kun je dan zonder aanleiding die supporters weer gewoon terug naar huis brengen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik lees dat het weer gezellig was op de thuisvakken gisteren in Heerenveen.

Jep. En dus heeft Heerenveen besloten dat er bij Heerenveen - Feyenoord voortaan alleen seizoenkaarthouders van Heerenveen en Feyenoorders met een kaart voor het uitvak welkom zijn. Super frustrerend. Ik kon zelf niet vanwege werk, maar van ons vriendengroepje zijn er weer een aantal Feyenoorders met PES5 naar de wedstrijd gegaan. Dat is altijd super leuk, maar kan voortaan niet meer omdat een stel idioten zich structureel misdraagt.
 

Forza AZ

Well-known member
Jep. En dus heeft Heerenveen besloten dat er bij Heerenveen - Feyenoord voortaan alleen seizoenkaarthouders van Heerenveen en Feyenoorders met een kaart voor het uitvak welkom zijn. Super frustrerend. Ik kon zelf niet vanwege werk, maar van ons vriendengroepje zijn er weer een aantal Feyenoorders met PES5 naar de wedstrijd gegaan. Dat is altijd super leuk, maar kan voortaan niet meer omdat een stel idioten zich structureel misdraagt.

Bij AZ hebben ze vanwege dit soort problemen sinds een paar jaar ook een hele strenge kaartverkoop voor risicowedstrijden. Seizoenkaarthouders kunnen nog wel extra kaarten kopen, maar die extra gekochte kaarten moeten wel voor hetzelfde vak zijn en moeten gelijk met de seizoenkaarthouder het stadion betreden. En alleen clubcardhouders die vaker een losse kaart hebben gekocht kunnen een kaart kopen. Allemaal om te voorkomen dat supporters van de tegenstander in thuisvakken voor problemen kunnen zorgen.
 

ALenstra

Well-known member
Nederlanders vallen supporters van Bastia aan voor de wedstrijd tussen Sedan en Bastia met diverse gewonden als resultaat. Waarschijnlijk hooligans van FC Utrecht.
 

ALenstra

Well-known member
Voetbalfans gaan los bij Den Haag centraal na een corona-demonstratie die eigenlijk verboden was.
 

De Wolf

Well-known member
Het is maar om een voorbeeld te geven dat het net iets leuker kan klinken ook al is het niet waar.
 

zwammy

Well-known member
Haha die filmpjes op internet. Het waterkanon inzetten terwijl er helemaal niets gebeurt. Ben benieuwd welke filmpjes er vanavond bij het nieuws komen
 
Bovenaan