Marokkanen ?Volgens de Haagse politie ging het om hooligans van het ergste soort die nergens voor terugdeinzen!
020ers die hun middelvinger even opstaken naar ADO.Marokkanen ?
Of het ME-busje dat even dwars door het publiek rijdt op het Malieveld...Haha die filmpjes op internet. Het waterkanon inzetten terwijl er helemaal niets gebeurt.
Hoeveel doden en gewonden zijn er gevallen?Of het ME-busje dat even dwars door het publiek rijdt op het Malieveld...
Hmm, matige poging.Drieëntweertig
Maakt dat uit dan?Hoeveel doden en gewonden zijn er gevallen?
Ik heb daar nog geen fatsoenlijke beelden van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.Maakt dat uit dan?
Jij vindt het wel normaal dat een politiebusje door een groep mensen rijdt zonder dat stapvoets te doen?
Als ik zo de beelden en foto's zie dan denk ik eerder aan Jan en Willem en niet aan Ali en Mohammed.Marokkanen ?
Maakt dat uit dan?
Jij vindt het wel normaal dat een politiebusje door een groep mensen rijdt zonder dat stapvoets te doen?
Als ze nu tegen beide groepen even hard hadden opgetreden waren er ook minder klachten geweest.Tsja, waren het mocro's geweest waartegen ze optraden dan vond iedereen het prachtig, nu zijn het voetbalhoolie's en dan treden ze te hard op.
Als ze nu tegen beide groepen even hard hadden opgetreden waren er ook minder klachten geweest.