Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

JMD

Well-known member
Mooi, dan is zo meteen de stap naar de KKD voor dat soort ploegen ook direct een stuk kleiner... :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beetje jammer alleen dat ze de hand niet echt in eigen boezem lijken te steken en vooral naar Ajax wijzen.
 

Joost

Well-known member
Het is toch gewoon wachten tot Studio Sport een keer onderbroken wordt vanwege een 2e Beverwijk?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is toch gewoon wachten tot Studio Sport een keer onderbroken wordt vanwege een 2e Beverwijk?

Ik hoop niet dat je echt aan het wachten bent. Die slag is al meer dan 22 jaar geleden. Kozen ze maar een weiland uit.
 

Joost

Well-known member
Ik hoop niet dat je echt aan het wachten bent. Die slag is al meer dan 22 jaar geleden. Kozen ze maar een weiland uit.

Ik hoop het natuurlijk van niet, maar die spanning tussen de twee is de laatste jaren wel opgebouwd. Laat ik het zo zeggen, het zou me niet verbazen als het gebeurt.
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor. Anders was het allang gebeurt. Het is vooral heel veel dreigen en roepen dat ze elkaar haten en de verrekening komt.
 

erka

Well-known member
Sow, lekker met volledige naam en foto. Daar hoef je hier niet mee aan te komen.

Stel je voor zeg! Je zal maar de dader niet beschermen tegen de boze buitenwereld!

Nederland is zogenaamd volgens de deskundigen het strengst maar in zowel Tsjechi? met die ober als in Engeland pakken ze het een stuk kordater aan dan die slappe hap hier.
 

Maasveld

Well-known member
Stel je voor zeg! Je zal maar de dader niet beschermen tegen de boze buitenwereld!

Nederland is zogenaamd volgens de deskundigen het strengst maar in zowel Tsjechi? met die ober als in Engeland pakken ze het een stuk kordater aan dan die slappe hap hier.
Als een medium dat hier flikt dan ontlopen de daders een celstraf omdat
ze 'al genoeg gestraft zijn. '
 
Bovenaan