erka
Well-known member
Zet ze maar bijelkaar in een loods in Delfzijl.
Alsjeblieft niet zeg, laat dat spul het lekker uitknokken op het Leidseplein ofzo.
Zet ze maar bijelkaar in een loods in Delfzijl.
Ik kan NAC WII niet vergelijken met Man u Liverpool. Rostock Pauli. Schalke dortmund. Lazio AS en Fiorentina Juve. Maar daar komen zo ver ik weten altijd de uitsupporters mee. Ik heb het niet over vrij vervoer, ik heb het over verboden.
Juventus-Napoli is (was?) ook altijd zonder uitsupporters. En alle wedstrijden in Argentini?.
edit: en Galatasaray-Fenerbahce ook.
:cab:
Juventus-Napoli is (was?) ook altijd zonder uitsupporters. En alle wedstrijden in Argentini?.
edit: en Galatasaray-Fenerbahce ook.
Wie zegt dat?Dit hoort ook in en om een voetbalstadion, traditie...
Bij Schalke-Dortmund zijn bepaalde groeperingen niet welkom, al gaan ze het ik meen komend seizoen weer proberen.
Wie zegt dat?
Alle wedstrijden in Argentini?? Desde cuando loco?
Aen wie verspil je je Spaans kerel
Erka heeft gelijk, Argentini? is er allang een beetje klaar mee ja.
In Lissabon hebben de stadionverboden om de oren gevlogen, maar alle bezoekers verbieden gaat te ver en heeft binnen ??n en dezelfde agglomeratie toch echt niet veel nut. De bezoekers worden wel weggestopt in een kooi van waaruit je amper wat kan zien. Net als bij de clasico in Spanje.
10.000 euro onvoorwaardelijke boete: https://www.telegraaf.nl/sport/3667...edium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal