Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

zwammy

Well-known member
Hoe gaat het eigenlijk met de andere aartsvijanden? Madrid en Barca komen niet bij elkaar en verder word toch eigenlijk alles op alles gezet om uitsupporters binnen te laten? Waarom is dat eigenlijk?
 

zwammy

Well-known member
Ik kan NAC WII niet vergelijken met Man u Liverpool. Rostock Pauli. Schalke dortmund. Lazio AS en Fiorentina Juve. Maar daar komen zo ver ik weten altijd de uitsupporters mee. Ik heb het niet over vrij vervoer, ik heb het over verboden.
 

erka

Well-known member
Ik kan NAC WII niet vergelijken met Man u Liverpool. Rostock Pauli. Schalke dortmund. Lazio AS en Fiorentina Juve. Maar daar komen zo ver ik weten altijd de uitsupporters mee. Ik heb het niet over vrij vervoer, ik heb het over verboden.

Juventus-Napoli is (was?) ook altijd zonder uitsupporters. En alle wedstrijden in Argentini?.

edit: en Galatasaray-Fenerbahce ook.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Juventus-Napoli is (was?) ook altijd zonder uitsupporters. En alle wedstrijden in Argentini?.

edit: en Galatasaray-Fenerbahce ook.

Net als alle wedstrijden in Griekenland tussen de topclubs, en volgens mij ook alle confrontaties tussen Atheense clubs en die uit Thessaloniki.
 

Maasveld

Well-known member
Bij Schalke-Dortmund zijn bepaalde groeperingen niet welkom, al gaan ze het ik meen komend seizoen weer proberen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is dus een mooi fabeltje dat in de rest van de wereld het allemaal wel normaal kan gaan met uitsupporters.
 

ALenstra

Well-known member
Bij Schalke-Dortmund zijn bepaalde groeperingen niet welkom, al gaan ze het ik meen komend seizoen weer proberen.

Afgelopen weekend was het bal bij de Oberliga wedstrijd tussen ASC 09 Dortmund-Schalke 04 II. Een groep ultras van Schalke 04 zocht de confrontatie met de politie. Maar volgens Schalke 04 II trainer Torsten Fr?hling viel het allemaal wel mee.
 

De Wolf

Well-known member
Ik weet niet hoe het in Spanje is maar de middeleeuwse taferelen hebben we al een hele tijd achter ons gelaten.
 

U.G.

Well-known member
Alle wedstrijden in Argentini?? Desde cuando loco?

Aen wie verspil je je Spaans kerel ;) Erka heeft gelijk, Argentini? is er allang een beetje klaar mee ja.

In Lissabon hebben de stadionverboden om de oren gevlogen, maar alle bezoekers verbieden gaat te ver en heeft binnen ??n en dezelfde agglomeratie toch echt niet veel nut. De bezoekers worden wel weggestopt in een kooi van waaruit je amper wat kan zien. Net als bij de clasico in Spanje.
 

Ska P 187

Well-known member
Aen wie verspil je je Spaans kerel ;)

Aan een Gruninger, ja wat?!)(...)

Erka heeft gelijk, Argentini? is er allang een beetje klaar mee ja.

In Lissabon hebben de stadionverboden om de oren gevlogen, maar alle bezoekers verbieden gaat te ver en heeft binnen ??n en dezelfde agglomeratie toch echt niet veel nut. De bezoekers worden wel weggestopt in een kooi van waaruit je amper wat kan zien. Net als bij de clasico in Spanje.

Ik wist niet dat ze in Argentina er klaar mee waren, nu buiten het stadion nog gezien wat er bij de supercl?sico gebeurde voor die copa de Am?rica (ofzo) voordat die naar Madrid ging dan.
In Spanje is het geen probleem al kan je bij el cl?sico tegelijk even bij de Heere Jezus op bezoek.
De traditie is er over jet algemeen niet zo, zal wel met de afstanden te maken hebben en luiheid...
Al zijn derbies over het algemeen wel weer okay.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan