Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

erka

Well-known member
Precies. Daarnaast hoop ik overigens dat clubs, KNVB en politie meer doen om dit soort idioten aan te pakken. Dit soort figuren maken het bezoeken van voetbalwedstrijden voor de normale voetbalsupporter ook erg onplezierig.

De meeste clubs zijn doodsbenauwd voor dit soort mongolen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je kunt zeggen van Kuyt wat je wilt, maar het feit dat hij er direct tussen sprong toen het fout ging, vind ik dan wel weer heel tof.

D7arYxnXoAARsbM.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie trouwens op twitter dat die sukkel met z'n streepjesshirt naast Kuyt dezelfde staatsmongool is als diegene die die verslaggever van de Telegraaf sloeg.
 

Batigoal

Well-known member
Bizar. Maar ook weer niet verrassend helaas. Toen ik vanmorgen las dat die wedstrijd op het programma stond kon ik al raden wat er zou gebeuren.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben benieuwd of die paar idioten door Ajax gestraft worden. Ze zijn duidelijk in beeld, dat mag geen probleem zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb ooit een verhaal gelezen dat ze wel eens aanschuiven bij de vergaderingen van de directie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Ik ben benieuwd of die paar idioten door Ajax gestraft worden. Ze zijn duidelijk in beeld, dat mag geen probleem zijn.

Ik geloof dat er ook nooit echt straffen zijn uitgedeeld naar aanleiding van het met messen achter Jong Feyenoord spelers aanlopen. Het eerste statement vanuit Ajax is ook niet erg krachtig.

Als Hankie en Jamel verder in staat zijn om in een oogopslag een cameraman mepper te herkennen die uitgebreid in het nieuws is geweest, dan hoort zo?n gast natuurlijk niet vrolijk op De Toekomst te kunnen rond dartelen.
 

Ska P 187

Well-known member
Gewoon weer uitsupporters toelaten anders verplaatst het probleem zich alleen maar. Zorg gewoon dat de ambulances ed klaar staan.
 
Bovenaan