Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
16:00 uur is een prima tijd, toch? Dan zijn de scholen meestal al wel uit. En de mensen die werken kunnen mooi een uurtje eerder weg van hun werk.

gevegt

Well-known member
16:00 uur is een prima tijd, toch? Dan zijn de scholen meestal al wel uit. En de mensen die werken kunnen mooi een uurtje eerder weg van hun werk.

Klopt. Met het bijkomend voordeel dat de fanshops en andere winkels nog open zijn.

zwammy

Well-known member
Dit weekend weer flinke supportersrellen in Duitsland. Maar daar lopen ze wel allemaal gebroederlijk langs elkaar :D

erka

Well-known member
Vanmiddag Feyenoord en Ajaxfans die elkaar opzochten na Swift-Feyenoord (amateurs).

Echt, en maar zeuren over uitsupporters bij de klassieker. In geen 1000 jaar meer.

zwammy

Well-known member
12 agenten gewond in Jena, zullen daar volgend jaar ook geen 1860 supporters mogen komen?

Eef de Kip

Well-known member
In Duitsland lopen de supporters nog broederlijk door elkaar heen dus daar kan ik me niets bij voorstellen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond het in het begin van de maatregel jammer, maar ik kan er nu niet meer mee zitten. Het is allemaal wel best.

SanMark.

Well-known member
Precies.

En dat zijn dan ook precies de mensen die zo rond de Klassieker weer gaan lopen klagen dat er geen uitsupporters meer mogen zijn...

En op de avond waren de supporters van de Graafschap allemaal zeer sportief.

Onvoorstelbaar dat je daarna een paar dagen later de boel gaat vernielen.

Bovenaan