Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

gevegt

Well-known member
Met een stadionverbod daar naartoe gaan is dom. Op die plek blijven staan terwijl de politie heel duidelijk een paar keer heeft verzocht daar weg te gaan is nog dommer. Kan die moeder lullen wat ze wil, die brief staat vol superlatieven en jankverhalen, maar de schuld ligt in eerste instantie toch echt bij die jongen zelf.

Ik ben zelf ook een paar keer getuige geweest van onredelijk hard ingrijpen van de ME. Ook toen ik van die jongen zijn leeftijd was. Maar het verschil tussen hem en mij is dat ik altijd zelf wel zorgde dat ik op tijd weg was. Hoe je het ook went of keert, je voelt altijd aankomen dat de ME in gaat grijpen. Er is dus altijd een mogelijkheid om voor die tijd weg te komen. Dat ze vervolgens inderdaad mensen tegen de grond meppen, zonder te kijken wie wat precies gedaan heeft dat is waar. En ik vind ook dat er goed gekeken moet worden naar het handelen van de ME, in opdracht van de burgemeester, in deze situatie. Maar dat neemt niet weg dat deze mevrouw met haar brief de plank volledig misslaat.

Die mevrouw slaat met de hele opvoeding de plank mis en jij mag het straks oplossen.

JMD

Well-known member
Wat dat betreft ben ik blij dat er voor mij altijd werk zal zijn.

Dat zal de komende jaren alleen maar meer worden... Een steeds grotere groep ouders (gelukkig nog lang niet de meerderheid) voedt niet meer op, die zetten hun prins/prinses op een voetstuk en halen het er niet van af.

erka

Well-known member
Carool Rijnierse zegt dat ze het stadionverbod van haar zoon bewust heeft weggelaten in haar open brief. "Mijn zoon is helaas erg na?ef. Als ik dat stadionverbod had genoemd, had iedereen gezegd: dit is er weer zo eentje, dat is vast een crimineel."

Les 0, 1, 2, 3, 4 en 5 als je wordt aangepakt: niet wrijven in een vlek.

gevegt

Well-known member
Burgemeester Halsema laat toe dat het kampioensfeest weer verhuist naar het Museumplein.

Bovenaan