Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

JMD

Well-known member
Las vandaag dat FC Emmen het spandoek over Kjell Scherpen (dat door de Ajax-'supporters' was opgehangen tijdens het duel met Ajax) weg wilden hebben. Maar de Ajax-suppoosten vonden dat geen goed idee.

Huh?
Emmen is toch baas in eigen huis mag ik hopen?
En wat voor watjes zijn die suppoosten? Dat een 'supporter' zoiets maakt kan ik al niet bij, maar goed, beetje overmoedigheid gecombineerd met eencelligheid en drank. Maar die suppoost staat er namens de club, en als Ajax zijnde wil je hiermee toch niet 'vereenzelvigd' worden?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een grote chaos rond de Arena. De ME voert charges uit en spuit met waterkanonnen, terwijl diverse hooligans met bakstenen lopen te gooien. Overal staan supporters te wachten tot ze naar binnen mogen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja je zal er ook eens een feest van willen maken.

Wat ik ervan begrijp is dat ze inderdaad zo'n soort ultrafeestje aan het vieren waren, met trommels en fakkels. En dat de ME die waterkanonnen gebruikte om de fakkels te doven. En dat leidde tot een tegenreactie.

Janssen

Well-known member
Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

Net goed, weg met dat achterlijke ultra-cultuurtje.

Max

Administrator
Forumleiding
In het centrum stonden bij Nieuwmarkt tond zes uur een hoop busjes. Verder op veel plekken in de stad plukjes agenten. Altijd gezellig met Italianen.

Maasveld

Well-known member
Een waterkanon inzetten om een fakkel te doven, zo achterlijk heb ik ze zelden gehoord. Belachelijk optreden van de ME.

zwammy

Well-known member
Mooi dat Halsema altijd goed ingrijpt. Bij demonstraties geen gezichtsbedekkende bekleding en bij entrada's geen vuurwerk. Wat een topburgemeester. Maar die verdien je ook met zo'n topstad.

Pascallovic

Well-known member
Mooi dat Halsema altijd goed ingrijpt. Bij demonstraties geen gezichtsbedekkende bekleding en bij entrada's geen vuurwerk. Wat een topburgemeester. Maar die verdien je ook met zo'n topstad.
Nu doen de grootste kneuzen ter wereld ook mee aan een entrada.

Bovenaan