Classic WK draft: France '98

Janssen

Well-known member
Ik zie dat ik zo'n lotingkje gewoon online kan doen dus ik doe het zelf wel ff zometeen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Classic WK draft: France '98

Ik zie dat ik zo'n lotingkje gewoon online kan doen dus ik doe het zelf wel ff zometeen.

Mooi, die JMD doet er wel erg lang over om de balletjes op te warmen. Kan je mij boven Batigoal plaatsen?
 

Janssen

Well-known member
De namen zijn ingevuld in de volgorde van aanmelding op onlinenaamloten.nl

De uitkomst is als volgt:

1. Unregistere
2. Pascallovic
3. Maasveld
4. Batigoal
5. Satyr
6. Janssen
7. Makanaky
8. Max
9. PES5

Unregistere mag aftrappen!
 

Unregistere

Well-known member
Kijk aan, de aftrap. Heb toch even zitten twijfelen, maar uiteindelijk ook weer niet. Want ik krijg de kans om een van mijn favoriete spelers ooit te kiezen, een man die bovendien op dit toernooi fantastisch was. Al speelde hij op het EK 2000 misschien nog beter, maar ja, de impact die hij had was duidelijk. Vergaloppeerde zich nog een keer in de groepsfase, rood kaartje, maar dat maakte hij meer dan goed. In de finale speelde hij een absolute hoofdrol. Ach, ik neem aan dat niemand verdere uitleg nodig heeft als ik zijn naam noem: Zinedine Zidane!

938a8d3640d8c51d02f1547481fad2c7--football-soccer-football-players.jpg


1. Unregistere: Zidane
2. Pascallovic
3. Maasveld
4. Batigoal
5. Satyr
6. Janssen
7. Makanaky
8. Max
9. PES5
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Na de volstrekt logische keuze van Unregistre moet ik naar mijn 2e keuze gaan, maar ook dat is wel een aardig spelertje. Naar Europa gehaald door PSV en bij topclubs als Barcelona, Inter en Real Madrid gespeeld. Speelde een sterk toernooi in 1998, maar was ontzichtbaar in de finale door een epileptische aanval de avond er voor. In 2002 schoot hij zijn land wel naar de wereldtitel. Mijn keuze is heel logisch: Ronaldo Luis Naz?rio de Lima.
ronaldo_1998_final_grande.jpg




1. Unregistere: Zidane
2. Pascallovic: Ronaldo

3. Maasveld
4. Batigoal
5. Satyr
6. Janssen
7. Makanaky
8. Max
9. PES5
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb nog geen shortlist gemaakt en zit nu op het werk dus om het tempo erin te houden even snel. Ik pak de man van de briljante doelpunten, zo ook zijn legendarische in de kwartfinale tegen Argentini?. Mijn eerste man is Dennis Bergkamp.

Bergkamp-1.jpg


1. Unregistere: Zidane
2. Pascallovic: Ronaldo
3. Maasveld: Bergkamp

4. Batigoal
5. Satyr
6. Janssen
7. Makanaky
8. Max
9. PES5
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan