Classic WK draft: France '98

Unregistere

Well-known member
Maakt niet uit. Als je te lang niet reageert geven we je gewoon Sunday Oliseh.

Ik schrijf je erbij.

De overige twee plekken kunnen vanavond nog ingevuld worden.

Nog niet eens zo'n slechte deal, Oliseh was best goed dat toernooi. Maakte in elk geval een prachtige goal!
 

Makanaky

Well-known member
2 spelers / land maximaal vind ik prima, eentje ook wel zelfs. Vanavond even shortlist in elkaar draaien, systeem heb ik al: op z'n Sampaoli's.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Classic WK draft: France '98

Ik let wel een beetje op de status van de speler tijdens het toernooi. Je hebt bijvoorbeeld een speler van 17 die ik zeker zou kiezen op basis van zijn carri?re, maar niet op basis van zijn status toen. Twee per land is wel een leuke regel. Verder is het toch meer de fun van het samenstellen. Dus iemand die dus wel selecteert op de gehele carri?re is ook prima.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik let wel een beetje op de status van de speler tijdens het toernooi. Je hebt bijvoorbeeld een speler van 17 die ik zeker zou kiezen op basis van zijn carri?re, maar niet op basis van zijn status toen. Twee per land is wel een leuke regel. Verder is het toch meer de fun van het samenstellen. Dus iemand die dus wel selecteert op de gehele carri?re is ook prima.
Precies. Die heb ik ook gezien. Zijn carriere staat niet ter discussie, maar kan mij niet herinnneren dat ie tijdens het toernooi enige inbreng gehad heeft. Dus als ik hem in een team zie, zal hij ondanks de naam niet zo heel hoog scoren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Classic WK draft: France '98

Ja ik roep gewoon een willekeurige speler die binnen dat verhaaltje zou passen.

Ik zag Ono op de spelerslijst staan. Wist niet dat die mee was. Eto?o viel ook op en past in het verhaaltje van Pascallovic.
 
Bovenaan