Classic WK draft: France '98

Unregistere

Well-known member
Best spannend, heb nu een shortlist van een mannetje of negen voor de laatste twee plekken. Zou moeten kunnen.

Max

Administrator
Forumleiding
Oh jullie zitten pas op 9. Dan ben ik al thuis als jullie klaar zijn.

Iedereen mag nu zijn tiende kiezen en Unregistre straks gelijk tien en elf. Dus we zijn vermoedelijk voor het weekend wel
klaar. Dan team presentaties en dan stemmen geloof ik.

Maasveld

Well-known member
Mijn spits maakte dit seizoen de winnende in de Champions League finale. Fysiek sterke spits die het menig verdediging lastig maakt. Bovendien, zoals het een spits betaamt, een goede neus voor de goal. Zijn naam: Predrag Mijatovic.

dbe04f30-6179-0130-31cd-005056942d16.jpg

1. Unregistere: Zidane, Vieri, Stam, Zanetti, B. Laudrup, Lizarazu, Owen, K?pke, Gamarra
2. Pascallovic: Ronaldo, M. Laudrup, Blanc, Ayala, Albertini, van der Sar, Matth?us, Le Saux, Del Piero
3. Maasveld: Bergkamp, Maldini, Beckham, Schmeichel, Jugovic, Ivanov, Lalas, Stoichkov, Djorkaeff, Mijatovic
4. Batigoal: Batistuta, Thuram, Boban, Petit, Aldair, Taffarel, Zamorano, Cocu, R. De Boer, Heinrich
5. Satyr: Dunga, Desailly, Nesta, Stojkovic, Mihajlović, Chilavert, Solskj?r, Blanco, M?ller, Luis Enrique
6. Janssen: R. Baggio, Ver?n, Caf?, Hierro, Hagi, Kluivert, Pagliuca, Sensini, Ra?l, Kohler
7. Makanaky: Roberto Carlos, Davids, Simeone, Scholes, Bierhoff, Henry, Roa, Overmars, Helveg, Popescu
8. Max: Rivaldo, Deschamps, Cannavaro, Costacurta, Luis Hern?ndez, Klinsmann, Ortega, G. Neville, Sampaio, Jarni, Barthez
9. PES5: Suker, F. De Boer, Salas, Prosinecki, Valderrama, Okocha, Den?lson, Hadji, Campos, Campbell

Bovenaan