Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Die had ik zelf niet, maar ik zag mensen ermee rondlopen, ja!

Helaas maar je hebt dan iets gemist wat beter is dan zelfs een 1-4 overwinning in de WK-finale; ik probeer al jaren die saus te benaderen maar dat lukt steeds net niet. Was serieus het beste stadion-voer ooit en zelfs veel beter als veel restaurants. Ik loop te kloten met mosterd en honing en specerijen en waarschijnlijk voor iets wat eigenlijk gewoon een 5 liter emmer van 5 pond uit de Britse Aldi is :D
 

Nik

Member
Wout Weghorst(Heracles) lijkt de volgende Nederlander te worden die het in de Championship gaat proberen. Cardiff City en Heracles hebben een overeenstemming, nu de speler zelf nog.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Helaas maar je hebt dan iets gemist wat beter is dan zelfs een 1-4 overwinning in de WK-finale; ik probeer al jaren die saus te benaderen maar dat lukt steeds net niet. Was serieus het beste stadion-voer ooit en zelfs veel beter als veel restaurants. Ik loop te kloten met mosterd en honing en specerijen en waarschijnlijk voor iets wat eigenlijk gewoon een 5 liter emmer van 5 pond uit de Britse Aldi is :D

Het beste stadionvoer wat ik ooit had was bij Kidderminster, zelfs complete curry-maaltijden in het uitvak. Fantastisch was het daar.
 

Nik

Member
Championship en lager

Weghorst verkast niet naar de Championship. Volgens Heracles heeft het lang genoeg geduurd en zijn ze er klaar mee.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk om deze maand de Britse sites te lezen die zich focussen op de Championship. Iedereen bovenin wil promoveren en is daarom bezig de selectie te versterken.

Derby heeft al lekker ingekocht door de aanval te versterken met smaakmaker Blackman van Reading en Camara uit Frankrijk. Brighton heeft verrassend Anthony Knockaert al na een half jaar terug gehaald naar Engeland. De Franse aanvaller lag niet goed bij Standard-trainer Ferrera ondanks zijn goede prestaties en speelt nu dus weer in het Championship (voorheen Leicester). Koploper Middlesbrough zoekt nog een echte goalgetter en heeft Ross McCormack (Fulham) in het vizier.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Knockaert was wel een goeie bij Leicester. Hij is vooral bekend door 'de pingel'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Batigoal

Well-known member
Die Knockaert was wel een goeie bij Leicester. Hij is vooral bekend door 'de pingel'

https://www.youtube.com/watch?v=uqxA1f5Gfcg

Begon bij Standard ook erg sterk en had in principe de kwaliteiten om een topspeler in Belgi? te zijn. Maar toen in Luik zoals zo vaak iedereen met iedereen ruzie kreeg stond heethoofd Knockaert vooraan bij ieder opstootje waardoor het nooit een succesvol huwelijk werd.

Ondanks dat het een heel klein mannetje is had hij best a la Mahrez kunnen meegroeien in de flow bij Leicester.
 

Nik

Member
Leroy Fer heeft QPR op 0-1 gezet bij Blackburn. Nog een kleine 10 minuten te spelen. Zou de eerste overwinning voor Hasselbaink betekenen.
 

Nik

Member
En weer krijgen ze in de slotfase de gelijkmaker om de oren. Nog altijd geen overwinning voor JFH dus.

Overigens viel Chery nog in, en wel in de 89e minuut.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend moment zojuist bij Sheffield Wednesday-Leeds United. Bij een stand van 2-0 voor Wednesday (2x Gary Hooper) wordt Fernando Forestieri naar de kant gehaald voor een wissel. Maar nog voordat Forestieri van het veld is neemt Leeds een vrije trap waaruit ze scoren. Pas na overleg met zijn assistenten keurt de scheidsrechter de goal af.

Overigens een minuut later wordt een bal van de lijn gehaald door Wednesday, het zit Leeds niet mee.
 

Batigoal

Well-known member
Koploper Middlesbrough heeft verrassend met 1-0 verloren tegen Bristol City. Komt de spanning dan weer terug in de Championship?
 

Nik

Member
Meerdere bronnen weten te melden dat Lex Immers in Cardiff is om een huurovereenkomst bij Cardiff City te tekenen.
 

Nik

Member
Blijkbaar is het wel toegestaan om spelers te huren. Belachelijk natuurlijk, maar goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan