Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De gemeenteraad van Merton heeft de plannen voor een nieuw stadion van Wimbledon op Plough Lane, tegenover waar het oude stadion stond, zojuist unaniem goedgekeurd. Voor het eerst sinds 1991 speelt Wimbledon straks eindrlijk weer in Wimbledon. Fantastisch niews dut. Ik ga maar even een biertje hier op nemen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
De gemeenteraad van Merton heeft de plannen voor een nieuw stadion van Wimbledon op Plough Lane, tegenover waar het oude stadion stond, zojuist unaniem goedgekeurd. Voor het eerst sinds 1991 speelt Wimbledon straks eindrlijk weer in Wimbledon. Fantastisch niews dut. Ik ga maar even een biertje hier op nemen.
Ik doe mee

*plop*
 

Kielse Rat

Well-known member
Middelsbrough wint de topper bij Brighton en neemt voor minstens even de koppositie over. Maar naar goede traditie staat het bovenin weer allemaal op een zakdoek bij elkaar.
 

Nik

Member
Middlesbrough had geen kind aan Brighton. Won verrassend eenvoudig. Derby gaat na de overwinning op Ipswich nu ook Brighton voorbij. Het is dat Hull verloor bij Rotherham(!), anders had Brighton in 1 klap vierde gestaan.

Yanic Wildschut scoorde overigens weer bij Wigan vandaag. Hij viel in de 84e minuut in en 2 minuten later scoorde hij de 0-2. Ben benieuwd of Wigan hem langer gaat huren van Middlesbrough.
 

zwammy

Well-known member
Football league show komt voortaan op ziggo sport :duim:

Wel een half uurke maar maar goed, beter dan niets.
 

Nik

Member
Dat doen ze al het hele seizoen, Zwammy. Is niet de Football League show uit Engeland. Verwacht er niet teveel van, ze laten de wedstrijden in samenvatting zien die ze eerder live uitzonden en je dus eigenlijk al gezien hebt. Vervolgens laten ze in een minuut of 5 beelden uit League 1 en 2 zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij werd dat programma vorig seizoen op Fox uitgezonden. Is inderdaad vooral championship.
 

zwammy

Well-known member
Dat doen ze al het hele seizoen, Zwammy. Is niet de Football League show uit Engeland. Verwacht er niet teveel van, ze laten de wedstrijden in samenvatting zien die ze eerder live uitzonden en je dus eigenlijk al gezien hebt. Vervolgens laten ze in een minuut of 5 beelden uit League 1 en 2 zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

:sad:
 

Nik

Member
Dat komt op Channel 5 o.i.d. maar voor de liefhebber zetten we die uitzending wekelijks op het YouTube kanaal van CSnieuws
 

Batigoal

Well-known member
Complimenten Nik! Jullie hebben een erg leuke site. Ik lees er graag en regelmatig.

Loopt het ook een beetje zoals jullie gewenst hadden?
 

Nik

Member
Thanks Bati!
We zijn er eigenlijk zonder verwachtingen aan begonnen. Het is ontstaan omdat we het zelf vooral erg leuk vinden, en blijkbaar vinden meerdere mensen dat, en dat is natuurlijk alleen maar leuk ! Op Twitter hebben we na een half jaar zo'n 550 volgers, dat had ik vooraf zeker niet gedacht.
 

Batigoal

Well-known member
Ricardo Moniz is ontslagen bij het zwalkende Notts County. Het lijkt me einde verhaal voor alle Nederlandse voetballers daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan