Championship en lager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Abdenasser El Khayati komt waarschijnlijk van Burton naar QPR. Mooie stap. In een jaar tijd van de zaterdagtopklasse in Nederland naar het Championship.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Drie op rij voor Exeter!

Nu komen de playoffs weer in zicht dus dan fan ze weer verliezen.

Komt me bekend voor, wij wonnen 4 duels op rij, kwamen in de play-off plaatsen om vervolgens thuis te verliezen van Yeovil, de nummer 22...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er komt wel een Nederlander bij AFC Wimbledon spelen, Kelle Roos komt er een half jaar keepen
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er komt wel een Nederlander bij AFC Wimbledon spelen, Kelle Roos komt er een half jaar keepen

Inderdaad, op huurbasis van Derby County. Benieuwd hoe hij het gaan doen, volgens mijn vrienden die voor Derby zijn is het een goede voor ons en ze zien hem als een mogelijke basisspeler voor hun in de toekomst.
 

Nik

Member
De transfermarkt is weer gesloten, en nog opvallend veel transfers van Nederlanders op deze laatste dag. Een overzicht:

CaKhabtWEAAailF.jpg:large
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
300.000 voor een speler die vorig jaar nog in de Topklasse speelde, hahaha
 

Unregistere

Well-known member
Prima voetballer hoor, heeft Kozakken Boys enorm geholpen richting het kampioenschap vorig seizoen. Beetje een laatbloeier uiteindelijk, want bij FC Den Bosch en NAC lukte het niet. Zou nu denk ik bij beide clubs moeiteloos basisspeler zijn.
 

Nik

Member
Maikel Kieftenbeld is genomineerd om Championship 'Speler van de maand' januari te worden.
 

Nik

Member
Afgelopen weekend was er eindelijk weer is een basisplaats van Tjaronn Chery. Hij scoorde meteen, werd matchwinner en QPR won met 2-0 van Birmingham. Ook Ola John wist te scoren namens Reading. De grootste verrassing was natuurlijk de hattrick van Yaya Sanogo. Ondanks zijn 3 doelpunten verloor Charlton alsnog met 3-4. Voor de liefhebbers staan alle samenvattingen weer op de website!
 

Joost

Well-known member
Wil er iemand naar de play off finale op 15 mei in de Conference?

Via Exeter kan ik kaartjes kopen voor 20 pond volwassenen en dan mag een kind van onder de 16 gratis mee.
 

Batigoal

Well-known member
De FA heeft Leeds-aanvaller Souleymane Doukara geschorst voor 8 duels, nadat hij op 23 februari Fulham-verdediger Fernando Amorebieta had gebeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan