Championship en lager

JMD

Well-known member
Geen hoogstaande finale, maar Southampton gaat er met de buit vandoor, een goal in de eerste helft was genoeg
 

Batigoal

Well-known member
Millwall-doelman Matija Sarkic is op 26-jarige leeftijd plotseling overleden. Vorige week was hij nog man of the match namens Montenegro in de oefeninterland tegen België.
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag zijn de competitieschema's voor de Championship, League One en League Two gepubliceerd. Opvallend is dat op de eerste speeldag vier wedstrijden op vrijdag 9 augustus zijn, twee in de Championship en één in zowel League One als League Two. Een dag later heeft elk van de drie competities een eigen aftraptijd: Championship om 12.30, League One om 17.30 en League Two om 15.00.
 

ALenstra

Well-known member
Op 9 en 10 augustus ben ik in Londen. Op 10 augustus zijn Millwall-Watford en QPR-WBA om 12.30 en om 17.30 Leyton Orient-Bolton Wanderers.
 

Pieros

Active member
Kilman is voor 40 miljoen pond van Wolves naar West Ham gegaan, maar Maidenhead Utd (waar Wolves hem heeft gehaald) heeft een doorverkooppercentage van 10%, dus die krijgen ff 4 miljoen pond erbij.
 

JMD

Well-known member
Ojee, de volgende club die als ambitie heeft om binnen 5 jaar in de Champions League speelt.
Die ambitie heeft MK Dons al meer dan 20 jaar, men wilde naar Milton Keynes omdat ze daar 'wel even' de Premier League zouden halen en mee gaan spelen om de titel. In 20 jaar niet verder gekomen dan 1 mager seizoen in de Championship. En AFC Wimbledon speelt inmiddels bijna op net zo'n hoog niveau, en soms wel hetzelfde niveau
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gaan ze nu gedurende het seizoen ook al League One en League Two uitzenden? Dat je de playoff doet, oke, maar dit...
Er zijn 5 wedstrijden per speelronde live op de Britse TV in zowel League 1 & 2. Dat betekent natuurlijk niet dat alles ook in NL live is, maar er is meer mogelijk.
 

JMD

Well-known member
Er zijn 5 wedstrijden per speelronde live op de Britse TV in zowel League 1 & 2. Dat betekent natuurlijk niet dat alles ook in NL live is, maar er is meer mogelijk.
Ja, dat weet ik, en dat je dit in het VK uitzendt snap ik (ESPN zendt hier ook de KKD uit), maar waarom dit dan in hemelsnaam in NL uitzenden?
 
Bovenaan