O ja tuurlijk.Weet je zeker dat die degraderen, er komt immers niemand omhoog.
40.000 pond boete en 12 strafpunten.O ja tuurlijk.
Ik zag ze in de stand onder de streep staan...
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met Dover athletic, die zijn gestopt halverwege het seizoen
Maar dus wel weer national league volgend seizoen?40.000 pond boete en 12 strafpunten.
Leuk dat er komend seizoen een Deense club in de Premier League speelt.
1946/47 speelden ze voor het laatst op het hoogste niveau.Brentford wint en haalt voor het eerst sinds voor WO II het hoogste niveau.
Barnet is overigens gedegradeerd uit de National League en mag het dus komend jaar op het 6e niveau proberen, die vallen echt weg
Ik zag het inderdaad. Net na WO2 ipv net ervoor1946/47 speelden ze voor het laatst op het hoogste niveau.
Ik keek op de BBC... Daar staat de streep nog wel.Kijk de stand, er is geen streep meer
England National League Live Scores | Football
Get all the latest England National League live Football scores, results and fixture information from LiveScore, providers of fast football live score content.www.livescore.com
Blackpool kwam snel 0-1 achter door een eigen doelpunt, maar winnen met 2-1 van Lincoln City en zijn dus terug op hun imo natuurlijke niveau, de Championship, 6 jaar geleden (midden in het gedoe met de Oystons) degradeerden ze daaruit.
Klopt, maar daarvoor sinds 1897 altijd op 1e of 2e niveau...Sinds 1958:
Div 1 11
Div 2 18
Div 3 27
Div 4 08