Zeker. Maar toch knap dat ze het al jarenlang daar uithouden. En door dat nieuwe stadion ontstaan er wel kansen, hoezeer het ook jammer was dat Griffin Park verdween.Die zat er toen ook al. Brentford is qua support en stadion een club die in League One haar natuurlijke habitat heeft. En dus zeker niet bovenin de Championship.
Maar als dat gras er ligt kunnen ze er wel spelen dacht ik. Die werkzaamheden hoeven niet per se af te zijn, als ze maar bezig zijn.Sutton United is zojuist gepromoveerd naar League Two na een 3-0 thuisoverwinning op Hartlepool. Een erg knappe prestatie.
De vraag is nu waar zij volgend seizoen gaan spelen, ze kunnen iig niet het seizoen in eigen stadion beginnen. Ze moeten daarvoor aanpassingen doen aan hun eigen stadion, waarvan het verwijderen van het kunstgrasveld de voornaamste is.
Maar als dat gras er ligt kunnen ze er wel spelen dacht ik. Die werkzaamheden hoeven niet per se af te zijn, als ze maar bezig zijn.
Gezien de locatie zou ik dan denken aan Plough Lane of Kingsmeadow.
Zeker. Maar toch knap dat ze het al jarenlang daar uithouden. En door dat nieuwe stadion ontstaan er wel kansen, hoezeer het ook jammer was dat Griffin Park verdween.
Op mijn lijstje staat nog om nog een keer naar wembley te gaan voor een PO-finale, dan lijkt me de kans het grootst op een kaartje bij ee League Two-finale, die nemen vaak weinig volk mee (oke, toen Portsmouth erin stond wel vrij veel).Morecambe v FGR, dan hadden er geen 7000 man op Wembley gezeten. Met Newport halen we misschien de 10.000.