Ska P 187
Well-known member
Ik geef een 6-je voor de finale. Moest wel enkele keren mijn best doen de ogen open te houden.
Wat verwacht jij van een finale. Dat zijn bijna altijd boutwedstrijden. 4 goals en een terechte winnaar, wat wil je nog meer?
Ik geef een 6-je voor de finale. Moest wel enkele keren mijn best doen de ogen open te houden.
Mocht ik nog ooit in Spanje verzeilt raken,gaan wij elkaar ontmoeten.
Ha, hoe lang heeft die Suarez bij dat schijt Liverpool droog gestaan qua echte prijzen? Pakt er nu drie en is nog belangrijk ook.
Ik was op morele gronden het er helemaal niet mee eens dat ze hem haalden, maar hij is de centjes wel waard geweest.
Hoezo blunder?
Welnee joh. Het is een contactsport. Ging veel te makkelijk naar de grond. Goed gezien van de scheids net als bij de handbal van Neymar. Zeer goeie beslissing.
Grapje? Hij kopte m zelf tegen zn arm. In herhaling duidelijk te zien. Terecht afgekeurd. Maar Bar?a wel terechte winnaar. Juve viel me toch tegen.Die handsbal was aangekopt. 4-1 dus eigenlijk.
Lazer op met je penalty, beetje over Barca lopen zeiken, niet specifiek jij, dat het van die aanstellertjes zijn en dan dit.
Dat was geen penalty en zo wel dan was het 3-2.
Jeuh!
Welnee joh. Het is een contactsport. Ging veel te makkelijk naar de grond. Goed gezien van de scheids net als bij de handbal van Neymar. Zeer goeie beslissing.
Ik loop helemaal geen treintje. Ik was nota bene voor Juve. Maar blijf wel realistisch en objectief. Moet je ook eens proberen.