Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

Kielse Rat

Well-known member
Barcelona heeft gewoon verdiend gewonnen over de hele wedstrijd. Tussen de 1-1 en 2-1 van Barcelona was Juventus inderdaad de betere ploeg en wie weet was het anders afgelopen als Juventus de tweede maakt, maar Barcelona was gewoon net iets beter en effici?nter. Na de 2-1 zijn ze ook niet meer in de problemen gekomen. Juventus zette nog wel wat aan, maar grote kansen zijn daar niet meer van gekomen. Barcelona speelt met voorsprong het mooiste voetbal van 2015 en zijn gewoon de verdiende winnaar van deze editie.
 

Mr. Wrong

New member
De discussie over de penalty gaat neem ik aan over de val van Pogba? Daar waar Pogba achterover leunt en wordt tegengehouden, waardoor hij niet gelijk valt?
Als dat een penalty is, dan mogen ze elke wedstrijd met 30 minuten verlengen, aangezien nu 80% van de speeltijd door penalty's wordt verbruikt.
Krijg je wel leuke handbal uitslagen. Dat dan weer wel.
 

Maasveld

Well-known member
De discussie over de penalty gaat neem ik aan over de val van Pogba? Daar waar Pogba achterover leunt en wordt tegengehouden, waardoor hij niet gelijk valt?
Als dat een penalty is, dan mogen ze elke wedstrijd met 30 minuten verlengen, aangezien nu 80% van de speeltijd door penalty's wordt verbruikt.
Krijg je wel leuke handbal uitslagen. Dat dan weer wel.

Ik heb het nu ook terug gezien. Alves heeft alleen zijn hand op de rug van Pogba, verder gebeurt er inderdaad helemaal niks. Absoluut geen sprake van een overtreding.
 

Janssen

Well-known member
Onbegrijpelijk dat hier pagina's vol gediscussieerd worden over iets dat in de verste verte geen overtreding is, laat staan een penalty.
 

Mr. Wrong

New member
ah oke. Ik herstel.
Fans zitten thuis, supporters gaan naar de competitiewedstrijden en bij de CL en EL zitten de dagjesmensen.
 
Bovenaan