Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

JMD

Well-known member
Ha, hoe lang heeft die Suarez bij dat schijt Liverpool droog gestaan qua echte prijzen? Pakt er nu drie en is nog belangrijk ook.
Ik was op morele gronden het er helemaal niet mee eens dat ze hem haalden, maar hij is de centjes wel waard geweest.

Niet droog gestaan. Won de League Cup.... (wat overigens niet veel voorstelt natuurlijk, maar het is wel een prijs) Bij Ajax ook maar 1 beker volgens mij.

Bij de Reds blonk hij veel meer uit, bij Barcelona is hij een nuttige aanvulling (centjes idd waard geweest). Dus ook niet echt te vergelijken, elke speler die bij Barcelona komt weet dat hij prijzen gaat winnen.
 

inhethoekje

Active member
Eigenlijk ook oneerlijk, als je Barcafan bent koop je gewoon een finaleticket zodra de stad waar het wordt gespeeld bekend is, staan ze er een keer een jaar niet in kan je het voor grof geld verkopen.
Je zag nu duidelijk dat er gigantisch meer Barcelona fans waren dan Juventus, dan klopt er dus iets niet.
 
G

Gast

Guest
Matige finale die wordt beslis door een arbitrale blunder. Jammer, nog erger dat Barcelona al dat theater spel nodig heeft om overeind te blijven.
 

Eresd?g?

Banned
Welnee joh. Het is een contactsport. Ging veel te makkelijk naar de grond. Goed gezien van de scheids net als bij de handbal van Neymar. Zeer goeie beslissing.
 

Ska P 187

Well-known member
Lazer op met je penalty, beetje over Barca lopen zeiken, niet specifiek jij, dat het van die aanstellertjes zijn en dan dit.
Dat was geen penalty en zo wel dan was het 3-2.
Jeuh!
 

Eresd?g?

Banned
Was wel weer mooi om mee te maken. Zo'n restaurant vol met fanatieke Italianen. Bij elk klein kansje denk je dat het een zuiver doelpunt moest zijn. En elke buiteling is zware overtreding van Bar?a. Maar uiteindelijk toch afdruipen. Dacht met weemoed terug aan mn middagje Eindhoven :p
 
G

Gast

Guest
Lazer op met je penalty, beetje over Barca lopen zeiken, niet specifiek jij, dat het van die aanstellertjes zijn en dan dit.
Dat was geen penalty en zo wel dan was het 3-2.
Jeuh!

Dan was het 2-1 en had Juve de bus geparkeerd....
Het was een zuivere penalty waardoor Barcelona wint, jammer dat een arbiter zo bepalend is in een finale.
 
G

Gast

Guest
Welnee joh. Het is een contactsport. Ging veel te makkelijk naar de grond. Goed gezien van de scheids net als bij de handbal van Neymar. Zeer goeie beslissing.

Als dat niks was had Barca de helft van de vrije trappen niet verdiend....
Hij trekt hem duidelijk neer, zuiverder kan het niet.
Marja je kan beter meelopen in het treintje, dus hup Barca...
 

Eresd?g?

Banned
Ik loop helemaal geen treintje. Ik was nota bene voor Juve. Maar blijf wel realistisch en objectief. Moet je ook eens proberen.
 
G

Gast

Guest
Ik loop helemaal geen treintje. Ik was nota bene voor Juve. Maar blijf wel realistisch en objectief. Moet je ook eens proberen.

Ik ben objectief, het was een zuivere penalty... hij wordt naar beneden getrokken... Jammer dat een scheids een finale beslist. Dat is wat ik zeg
 
Bovenaan