Champions League; Finale: Barcelona - Juventus

G

Gast

Guest
Weet je ?berhaupt wat objectief betekent? Ik vraag t me af....

Objectief is dat je kijkt naar wat de reglementen voorschrijven en daar het geval mee vergelijkt.
De reglementen schrijven voor dat je iemand niet naar de grond mag trekken....
Logisch toch?

Objectiviteit bestaat niet manneke, zoals hier onder staat het is altijd interpretatie..
 
G

Gast

Guest
Prima knulletje. Maar het was zeker geen pingel. Het is namelijk een mannensport en geen sport voor mietjes.

Als dat zo was had de scheids heel wat minder moeten fluiten in het voordeel van Barcelona...
Hij trekt hem naar de grond aan zijn shirt, dat is gewoon onrechtmatig en dient bestraft te worden. Een goede schouderduw oid moet inderdaad kunnen.
Maar praat het lekker goed...
 

Ska P 187

Well-known member
As is verbrande turf. Volgens de letter van de wet heb je misschien gelijk, maar ik vond het, met Barca bril op, niet genoeg.
Denk overigens niet dat de bus van Juventus indrukwekkend genoeg was. Volgens mij is het niet helemaal hun ding zo?n bus parkeren, maar goed ik snap ook nog wel dat je er van baalt. Het mocht niet zo zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat was geen pingel met Pogba. In de herhaling, met vertraagde beelden, lijkt het heel wat, maar dan kun je wel 33 penalty's geven in een wedstrijd.
 

inhethoekje

Active member
Kunnen we nu definitief stoppen met het ophemelen van Pirlo, mijn hemel zeg die is echt een jaar te lang doorgegaan, misschien wel 2, die liep er bij alsof hij bij de veteranen speelde, werd echt aan alle kanten voorbij gelopen, triest om te zien want het was een goede speler.
 

JMD

Well-known member
Kunnen we nu definitief stoppen met het ophemelen van Pirlo, mijn hemel zeg die is echt een jaar te lang doorgegaan, misschien wel 2, die liep er bij alsof hij bij de veteranen speelde, werd echt aan alle kanten voorbij gelopen, triest om te zien want het was een goede speler.

Jep. En verder waren zijn vrije trappen en corners gisteren ook onder de maat.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat was geen pingel met Pogba. In de herhaling, met vertraagde beelden, lijkt het heel wat, maar dan kun je wel 33 penalty's geven in een wedstrijd.

De wedstrijd werd hier herhaald en ik pikte m op net na de gelijkmaker van Juve, verrassend genoeg vond het Spaans commentaar het ook een penal.
 
G

Gast

Guest
As is verbrande turf. Volgens de letter van de wet heb je misschien gelijk, maar ik vond het, met Barca bril op, niet genoeg.
Denk overigens niet dat de bus van Juventus indrukwekkend genoeg was. Volgens mij is het niet helemaal hun ding zo?n bus parkeren, maar goed ik snap ook nog wel dat je er van baalt. Het mocht niet zo zijn.
Ik denk dat, dat wel zal meevallen. Juve had de aanval van Barca na de 1-1 gewoon onder controle. Het moment was gewoon een breekpunt in de wedstrijd. Messi zat in de achterzak van Evra, Suarez was vooral bezig met vallen en Neymar had af en toe nog een leuke aktie. Het gevaar van Barca kwam op dat moment vooral van de backs.

Dat was geen pingel met Pogba. In de herhaling, met vertraagde beelden, lijkt het heel wat, maar dan kun je wel 33 penalty's geven in een wedstrijd.
Hij trekt hem aan zn shirt naar beneden en doet er nog een halve judo worp achteraan. Het was een zuivere pingel, zeker gezien dat de scheids voor iedere Spaanse valpartij floot. Als de scheids heel de wedstrijd niet zo zeikerig had gefloten kon ik er nog inkomen. Maar bij alles floot hij het af, en hier was meer aan de hand dan bij de 3 keer dat Suarez stervende was. De scheids moet gewoon consequent zijn en de bal op de stip leggen. Of hij had Suarez en Neymar kaarten moeten geven voor het geduik.
 

Maasveld

Well-known member
Eigenlijk ook oneerlijk, als je Barcafan bent koop je gewoon een finaleticket zodra de stad waar het wordt gespeeld bekend is, staan ze er een keer een jaar niet in kan je het voor grof geld verkopen.
Je zag nu duidelijk dat er gigantisch meer Barcelona fans waren dan Juventus, dan klopt er dus iets niet.
Het was hun eerste finale in 4 jaar.
 

Ska P 187

Well-known member
Sinds wanneer zijn penalties zekere doelpunten?

Jaja en Barca had wel een Duitse keep staan he.
En zo fantastisch zaten de aanvallers van Barca nu ook weer niet in de zak van die Italianen.
Messi heeft een keer half aangezet en die verdediging lag in duigen, nee qua bus was het bepaald geen Inter ofzo.
 
G

Gast

Guest
Jaja en Barca had wel een Duitse keep staan he.
En zo fantastisch zaten de aanvallers van Barca nu ook weer niet in de zak van die Italianen.
Messi heeft een keer half aangezet en die verdediging lag in duigen, nee qua bus was het bepaald geen Inter ofzo.

Messi heeft 2 goede akties gehad, hij moest tot de middenlijn terugzakken om in balbezit te komen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Meer was niet nodig, je moet ook wat voor je compis overlaten.
Doe nu niet alsof Messi het wel best vond. Hij streefde er duidelijk naar om een keer te scoren of in ieder geval belangrijk te zijn, maar hij is effectief uit de wedstrijd gevoetbald door de verdediging van Juventus.
Messi was niet slecht. De verdediging van Juventus slaagde er echter prima in om hem te neutraliseren.
 
Bovenaan