Ik wil het proberen, maar dat gaat lastig worden!Regel jij de kaarten voor naast het uitvak.
Ik wil het proberen, maar dat gaat lastig worden!Regel jij de kaarten voor naast het uitvak.
Ik hou me aanbevolen voor 2 of 3 kaarten.Ik wil het proberen, maar dat gaat lastig worden!
Jep, idd sneu. Maar waarom stompen keepers dit soort ballen tegenwoordig steeds vaker weg ipv te vangen?Zo sneu die blunder voor Glazer van Rode Ster. Voor de rest keept hij voor een 10, haalt echt alles eruit.
Zit op de bank in mijn fantasy team.... had die pipo van Porto opgesteld.Haha, die keeper van Lazio kopt ‘m er in de laatste minuut even lekker in
Dat wist 'ie toch al?Zo, Mark van Bommel weet nu ook wat Champions League is.
Antwerp heeft nog geluk gehad dat Barcelona niet eens aan honderd procent speelde, of het had zonder overdrijven 8-0 kunnen zijn. Het begint stilaan weer op het Barcelona uit de laatste glorieperiode te lijken. Met Gundogan, Felix en Cancelo hebben ze ook uitstekende versterkingen gehaald. Ik heb vooral gekeken om die Yamal eens aan het werk te zien. Je ziet aan elke baltoets dat die jongen talent heeft, hopelijk branden ze hem niet te snel op.Het was slechts tegen Antwerp, maar Barcelona speelt ook weer steeds beter hoor. Leuk om te zien dat ze met steeds meer jonkies weer richting een hoog niveau gaan.
Antwerp heeft nog geluk gehad dat Barcelona niet eens aan honderd procent speelde, of het had zonder overdrijven 8-0 kunnen zijn. Het begint stilaan weer op het Barcelona uit de laatste glorieperiode te lijken. Met Gundogan, Felix en Cancelo hebben ze ook uitstekende versterkingen gehaald. Ik heb vooral gekeken om die Yamal eens aan het werk te zien. Je ziet aan elke baltoets dat die jongen talent heeft, hopelijk branden ze hem niet te snel op.
Hij zal ongetwijfeld ook nog wel weten hoe de beker aanvoelt.Reken maar dat 'ie nog wel weet wie Ambrosini ook al weer was.