Champions League 2022-2023

Batigoal

Well-known member
John van den Brom is hard op weg om nóg sneller ontslagen te worden dan in Saoedi-Arabië. Met Lech Poznań verloor hij afgelopen weekend al de Poolse Super Cup tegen het kleine Raków. En nu in de voorronde CL verliest zijn ploeg met maar liefst 5-1 tegen Qarabağ.
 

Forza AZ

Well-known member
KÍ Klaksvik-FK Bodø/Glimt is uitgesteld naar morgen omdat het vliegveld van de Faroer gisteren dicht was vanwege slecht weer en Bodø/Glimt dus pas vandaag kon arriveren.
 

JMD

Well-known member
De plek ook waar PSV momenteel thuis hoort.
Dat gevoel heb ik ook ja. Leuk hoor als je mee kan doen aan de CL, en voor de poen zeker, maar tegen ploegen als City, Liverpool, Bayern er met 6-0 afgaan is ook niet leuk.
Wel te hopen dat we dan een iets fatsoenlijkere loting in de groepsfase krijgen als vorig jaar, dat was een verkapte CL-groep...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is Monaco dan zo goed?

Nee, maar PSV weet zelden boven zichzelf uit te stijgen Europees gezien. Integendeel. Tegen Monaco zal je minimaal je niveau moeten halen. Monaco is vrijwel gelijk geëindigd met Marseille op ruime achterstand van PSG. Dus op zich moet PSV dan zeker een kans maken, maar de praktijk leert ons anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Nee, maar PSV weet zelden boven zichzelf uit te stijgen Europees gezien. Integendeel. Tegen Monaco zal je minimaal je niveau moeten halen. Monaco is vrijwel gelijk geëindigd met Marseille op ruime achterstand van PSG. Dus op zich moet PSV dan zeker een kans maken, maar de praktijk leert ons anders.
Mee eens. Europees is het al jaren matig. Natuurlijk is de CL leuk voor de centen, maar sportief zal het een drama zijn. Laten we ons voorlopig eerst maar eens richten op de landstitel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een klote loting. Monaco is zich met Minamino en Embolo vooral in aanvallend opzicht aardig aan het versterken. Al zijn ze met Tchouameni wel een hele goeie speler kwijtgeraakt aan Real Madrid. Als je tegen zo'n team op je aller sterkst bent, dan heb je op zich wel kansen. Heeft PSV zelf ook al eerder bewezen en vorig jaar bijvoorbeeld Feyenoord ook tegen Marseille. Het probleem is echter dat Mwene en Ramalho nog niet fit zijn en als ze de wedstrijd al halen dan missen ze natuurlijk behoorlijk wat ritme. Daarnaast lijkt de omschakeling in manier van voetbal tussen Schmidt en Van Nistelrooij ook iets wat tijd nodig heeft. Zeker ook omdat jullie een aantal nieuwe spelers moeten inpassen.

Alles bij elkaar denk ik dat Monaco net een maatje te groot gaat zijn. Maar ik laat me graag verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan