Champions League 2022-2023

JMD

Well-known member
F91 Dudelange wint bij Erevan met 0-1. Kansen voor de Luxemburgers dus om de 3e voorronde te halen, wat dan tevens betekent dat zij zeker zijn van minimaal groepsfase Conference League.
 

Kielse Rat

Well-known member
Waarom denk je dat? Zijn er veel weggegaan daar?
Met Undav, Nielsen en Mitoma zijn er toch drie sterkhouders vertrokken, de trainer niet te vergeten. Sowieso lijkt Rangers mij voor elke Belgische club een maatje te groot, op Club Brugge na misschien.
 

Forza AZ

Well-known member
F91 Dudelange wint bij Erevan met 0-1. Kansen voor de Luxemburgers dus om de 3e voorronde te halen, wat dan tevens betekent dat zij zeker zijn van minimaal groepsfase Conference League.
Pyunik om precies te zijn. Yerevan is de stad en daar spelen veel meer clubs uit de hoogste divisie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
OK, dan kunnen we ook wel gaan praten over Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Enschede en Alkmaar in de Europese toernooien. ;)
Volgens mij hebben Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ de stadsnaam niet in hun clubnaam, in tegenstelling tot Ararat en Pyunik Erevan.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens mij hebben Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ de stadsnaam niet in hun clubnaam, in tegenstelling tot Ararat en Pyunik Erevan.
OK, maar dan zou je dus wel Rotterdam kunnen zeggen als je Sparta bedoeld of Breda als je NAC bedoeld. Dat doet toch ook niemand, dus waarom dan Yerevan zeggen als je Pyunik Yerevan bedoeld, terwijl je ook nog andere clubs uit die stad komen.
 

erka

Well-known member
270px-Feyenoord_logo.svg.png


Kortom, PSV wijkt weer eens af.
 

JMD

Well-known member
Terwijl die nog het meest van de vier door de gemeente wordt gesponsord met al die zakelijke bezemkast constructies.
Je bedoelt die constructie waarvan heel NL (behalve de PSV-supporters) moord en brand schreeuwden en dat de Europese Commissie dit nooit goed zou vinden, want je mag geen gemeenschapsgeld uitgeven aan voetbalclubs, en waarvan vervolgens de EC zei dat dit wel gewoon mag omdat het geen gemeenschapsgeld is, en sterker nog dat de gemeente Eindhoven er beter van wordt? Die constructie bedoel je? Die al 10 jaar oud is. En dat door iemand die keer op keer klaagt dat oude koeien uit de sloot worden gehaald?
Kom eens met wat nieuws.
 

JMD

Well-known member
Er zijn twee mensen wereldwijd die zich hier druk om maken en ze zitten allebei op dvk... 😂
Hoho. Ik begon niet... ;) Ik had het gewoon over Erevan, had Forza AZ niet gereageerd, was ik er ook niet op teruggekomen.
 
Bovenaan