Abubakari
Well-known member
Dit is echt het hoogtepunt van het jaar voor jou he, de lotingen😄Verdiende award voor Sacchi. Ik zag zojuist mijn hele vroege jeugd langskomen met Il Grande Milan. Wat een team was dat.
Dit is echt het hoogtepunt van het jaar voor jou he, de lotingen😄Verdiende award voor Sacchi. Ik zag zojuist mijn hele vroege jeugd langskomen met Il Grande Milan. Wat een team was dat.
Zeker. Ik kijk ze allemaal.Dit is echt het hoogtepunt van het jaar voor jou he, de lotingen😄
Elke groep die Marseille krijgt (behalve D en E misschien) is de poule des doods. Simpel...Marseille nog en dan kunnen we over de groep des doods spreken. Al kan dat natuurlijk nooit met Ajax als pot 1 ploeg
Precies. Net als vorig jaar zullen jullie wel even laten zien hoe je de ploeg uitschakelt die PSV uitgeschakeld heeft...Doe Rangers maar, lekker makkelijk ploegje erbij
En zo deden ze dat dus. En ze waren in 30 minuten dus klaar, loting begon om 18.30, loting klaar om 19.00Toch wat veranderd bij de UEFA, de loting gaat nu tenminste achter elkaar door (pot 1, 2 en 3 althans) (en pot 4 misschien ook wel)