Champions League 2022-2023

zwammy

Well-known member
En de Portugese ploegen krijgen het ook lastig dus ziet er wat dat betreft weer mooi uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
En de Portugese ploegen krijgen het ook lastig dus ziet er wat dat betreft weer mooi uit
Mwah, alleen Benfica echt zwaar, die gaan maximaal 3e worden (en lijken daar ook wel vrij zeker van). Maar Porto kan zomaar 1e of 2e worden, en die groep van Sporting ligt wel heel erg open.
Wat mij betreft had ik Sporting liever in bv C gezien
 

zwammy

Well-known member
Mwah, alleen Benfica echt zwaar, die gaan maximaal 3e worden (en lijken daar ook wel vrij zeker van). Maar Porto kan zomaar 1e of 2e worden, en die groep van Sporting ligt wel heel erg open.
Wat mij betreft had ik Sporting liever in bv C gezien
Die Engelse en Duitse clubs laten zich niet gek maken door Portugezen.
 

U.G.

Well-known member
Die Engelse en Duitse clubs laten zich niet gek maken door Portugezen.

Klopt, kon je vorig jaar bijv. goed zien met Dortmund in Lissabon.

Benfica kan de strijd aangaan met Juve voor de 2de plek, ben ik van overtuigd. Porto kan voor de 1ste plek gaan zelfs. En bij Sporting ligt het gewoon all the way open.
Ze kunnen zomaar weer alle drie overwinteren in de CL. Liefst zie ik ze wel alle drie richting de EL gaan. Na de winter hebben onze clubs niks te zoeken in de CL, zo liggen nu eenmaal de verhoudingen.
 

U.G.

Well-known member
Ja ik begrijp je wishful thinking, maar we gaan het beleven. De top 4 in Portugal overwintert hoe dan ook vaak, je bent niet zomaar al 16 jaar of wat top 6 in Europa. Maar er kan eens heus wel een kutjaar tussen zitten hoor.
 

Pascallovic

Well-known member
Die 225 miljoen investering aan transfersommen in de selectie van Chelsea vertaald zich nog niet positief in het veld.
 

erka

Well-known member
Haaland, dat duurde wel lang vandaag zeg. 20 minuten. Dat worden strafregels.
 
Bovenaan