Champions League 2021-2022

JMD

Well-known member
Het krachtsverschil tussen Benfica en Liverpool is gigantisch. Het is dat die doelman van de Portugezen in vorm is en de aanvallers van Liverpool soms slordig in de afronding, anders was dit tweeluik nu al beslist.
Klopt ja. Maar laten we niet vergeten dat Ajax in Lissabon ook met 0-2 voorstond en ook veel beter was en het tweeluik alsnog verloor. Dus het is wat Danny Blind zegt, Liverpool moet er idd nog wel 1 of 2 maken om definitief veilig te zijn.

zwammy

Well-known member
Haha ja want Liverpool is ook hetzelfde niveau. Kun je nog een wedstrijd voor de geest halen dat Liverpool een 2 0 voorsprong weggegeven heeft?

erka

Well-known member
Haha ja want Liverpool is ook hetzelfde niveau. Kun je nog een wedstrijd voor de geest halen dat Liverpool een 2 0 voorsprong weggegeven heeft?

Dit seizoen nog, 0-2 voor tegen Atletico en toen werd het 2-2. Uiteindelijk won Liverpool nog wel met 2-3.
En paar jaar terug 3-0 voor tegen Salzburg en toen werd het nog 3-3 (en daar uiteindelijk ook toch nog 4-3)

U.G.

Well-known member
Ajax stond toch niet met 0-2 voor bij rust ? Dat Benfica weggedrukt ging worden viel uiteraard te verwachten, maar zo gigantisch vind ik het verschil qua veldspel nou ook niet bepaald. Benfica, misschien met meer intelligentie, had ook schade kunnen aanbrengen. Maar goed, het kwalitatieve verschil voorin is te groot.

erka

Well-known member
Oh en twee jaar geleden ook tegen Atletico Madrid, toen 2-0 voor en 2-3 verloren thuis op Anfield.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax stond toch niet met 0-2 voor bij rust ? Dat Benfica weggedrukt ging worden viel uiteraard te verwachten, maar zo gigantisch vind ik het verschil qua veldspel nou ook niet bepaald. Benfica, misschien met meer intelligentie, had ook schade kunnen aanbrengen. Maar goed, het kwalitatieve verschil voorin is te groot.
Ik zit volgens mij naar een andere wedstrijd te kijken.

JMD

Well-known member
Tuurlijk is die kans klein inderdaad... Maar ik heb ooit een in de basis veel beter Milan een 3-0 voorsprong bij rust (wat 6/7-0 had moeten zijn) in 10' uit handen zien geven...

Het blijft voetbal, ik heb wel gekkere dingen zien gebeuren. Dat maakt deze sport ook zo mooi.

JMD

Well-known member
En dan toch nog de 1-3, nadat Benfica ook echt kansen op 2-2 heeft gekregen

erka

Well-known member
Zo, 1-3

Knap afgemaakt hoor, dat was nog niet zo makkelijk. Iets minder hard inschieten en hij had nog weggewerkt kunnen worden.

Raul

Well-known member
Interessante clash der stijlen inderdaad. Ik gun het die matrassen ook, maar I dunno bro…I dunno 😅

Waarom zie jij de heilige Santo Guardiola er graag uitvliegen 😁
Ik heb niets met Guardiola vandaar ;).

Maar bij Atletico was het veel tegenhouden en tegenhouden eigenlijk. Ik vond City ook niet wat aan eigenlijk, maar wel de terechte winnaar. Alles is nog mogelijk en geloof mij Atletico is echt niet verslagen.

Bovenaan