Duidelijke strafschop inderdaad.Dat was toch gewoon een overtreding van Van Dijk op Darwin Nunez bij de 1-2 stand? Bijzonder dat het geen penalty was.
Dat was toch gewoon een overtreding van Van Dijk op Darwin Nunez bij de 1-2 stand? Bijzonder dat het geen penalty was.
Ik heb niets met Guardiola vandaar .
Maar bij Atletico was het veel tegenhouden en tegenhouden eigenlijk. Ik vond City ook niet wat aan eigenlijk, maar wel de terechte winnaar. Alles is nog mogelijk en geloof mij Atletico is echt niet verslagen.
Ik geef het door aan Guardiola.Ok. Ik zie de drie Porto’s bij City ook liever een kortere seizoen spelen. Alvast rust pakken, er staan aan het eind van het jaar wel belangrijkere dingen op het programma.
Atletico Madrid.Geweldige spits trouwens die Darwin Nunez, nu al. Best een irritante speler met wat maniertjes als je tegen hem speelt, maar ik zie hem wel de top halen. Erg sterk aanspeelpunt, maar ook voldoende snelheid en techniek om zelf wat te doen met een bal: het type complete spits. Benieuwd bij welke absolute topclub hij terecht komt. Gisteravond in de studio hadden ze het over Manchester City. Een club van dat kaliber zou geen gek idee zijn.
Zowel bij land als bij club de (symbolische) opvolger van Suarez. Dat klinkt niet verkeerd.Atletico Madrid.
Ik geef het door aan Guardiola.
Maar even wat anders: was Diaz van Liverpool nu de Benficistas aan het provoceren? Een aankoop van 70 miljoen, maar je moet nu niet naast je schoenen gaan lopen.
Geweldige spits trouwens die Darwin Nunez, nu al. Best een irritante speler met wat maniertjes als je tegen hem speelt, maar ik zie hem wel de top halen. Erg sterk aanspeelpunt, maar ook voldoende snelheid en techniek om zelf wat te doen met een bal: het type complete spits. Benieuwd bij welke absolute topclub hij terecht komt. Gisteravond in de studio hadden ze het over Manchester City. Een club van dat kaliber zou geen gek idee zijn.
Zal toch niet voor niks zijn dat ze in zo’n sterke competitie een aardig eindje voor staan en simpel kampioen worden? Als je zo ver los staat, waarom zouden ze dan niet terecht de nummer 1 zijn?Ik ben zeer benieuwd naar Real. Ik ben totaal niet onder de indruk van het spel van Real. Het oogt traag en simpel. Het feit dat Benzema het team ‘draagt’ zegt al heel wat. Daarom ben ik benieuwd naar het spel van Real buitenshuis. Zo kun je zien of ze terecht de nummer één van Spanje zijn.
Ik heb het al in mijn bericht uitgelegd, eigenlijk. Kortom, ik vind ze in Spanje echt matig spelen. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar het spel buiten Spanje. Simpel kampioen worden? Daar ben ik het echt niet mee eens. Vergeet niet dat Barça Real flink vernederde en er zelfs verhalen rondgingen dat ze Ancelotti maar eens moesten ontslaan. Een nummer één hoeft niet alles te zeggen.Zal toch niet voor niks zijn dat ze in zo’n sterke competitie een aardig eindje voor staan en simpel kampioen worden? Als je zo ver los staat, waarom zouden ze dan niet terecht de nummer 1 zijn?