22 spelers rennen achter de bal aan. De Spanjaarden staan nu met 1-0 voor, maar aan het einde winnen de Duitsers.Hoe verloopt Bayern-Villarreal? Kan iemand mij even vertellen hoe het gaat?
Villarreal speelt zonder bal heel compact met tien man achter de bal. Bayern heeft daar geen antwoord op. De counters van die gele duikboten zijn vlijmscherp maar ze missen op dit niveau de echte afmakers.Hoe verloopt Bayern-Villarreal? Kan iemand mij even vertellen hoe het gaat?
Normaal gesproken walsen ze er dan overheen, maar gezien de vorm en de ploeg waar ze tegen moeten heb ik grote twijfels of ze het redden.Dat wordt een leuke pot volgende week. Bayern moet en dat vinden die gelen heerlijk.
Het oog traag en simpel, maar daar staat tegenover dat ze 12 punten voorstaan en de m est scorende club in de PD zijn. Ik zie ze nooit spelen, maar hoe kun je dan met traag en simpel spel er toch zo bovenuit steken? Is dat puur de verdienste van Benzema? Kan toch haast niet?Ik heb het al in mijn bericht uitgelegd, eigenlijk. Kortom, ik vind ze in Spanje echt matig spelen. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar het spel buiten Spanje. Simpel kampioen worden? Daar ben ik het echt niet mee eens. Vergeet niet dat Barça Real flink vernederde en er zelfs verhalen rondgingen dat ze Ancelotti maar eens moesten ontslaan. Een nummer één hoeft niet alles te zeggen.
Maar ik zie ze nu spelen en heb al veel meer gezien dan dat ik in Spanje zie.
Verder had ik aanhalingstekens bij dragen van het team geplaatst. Het dragen van het team door Benzema. Dat doet hij vaak wel, maar er zijn meer spelers die uitblinken: dit seizoen speelt Vinicius zeer sterk, je hebt nog een Militao die ijzersterk speelt en een Courtois die het geweldig doet.Het oog traag en simpel, maar daar staat tegenover dat ze 12 punten voorstaan en de m est scorende club in de PD zijn. Ik zie ze nooit spelen, maar hoe kun je dan met traag en simpel spel er toch zo bovenuit steken? Is dat puur de verdienste van Benzema? Kan toch haast niet?
Ze hebben de onderzeeër geparkeerd?Villarreal speelt zonder bal 1-10-0-0 en komen er af en toe snel en gevaarlijk uit. Bayern raakt al een beetje gefrustreerd omdat ze er geen goede oplossing voor vinden.
Meer de Nimitz.Ze hebben de onderzeeër geparkeerd?