Champions League 2021-2022

gevegt

Well-known member
Hoe verloopt Bayern-Villarreal? Kan iemand mij even vertellen hoe het gaat?
Villarreal speelt zonder bal heel compact met tien man achter de bal. Bayern heeft daar geen antwoord op. De counters van die gele duikboten zijn vlijmscherp maar ze missen op dit niveau de echte afmakers.

• Leuk
Waarderingen: Raul

gevegt

Well-known member
Dat wordt een leuke pot volgende week. Bayern moet en dat vinden die gelen heerlijk.
Normaal gesproken walsen ze er dan overheen, maar gezien de vorm en de ploeg waar ze tegen moeten heb ik grote twijfels of ze het redden.
Moeten de voorwaartsen van Villarreal nog wel even oefenen op afwerken.

Abubakari

Well-known member
Ik heb het al in mijn bericht uitgelegd, eigenlijk. Kortom, ik vind ze in Spanje echt matig spelen. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar het spel buiten Spanje. Simpel kampioen worden? Daar ben ik het echt niet mee eens. Vergeet niet dat Barça Real flink vernederde en er zelfs verhalen rondgingen dat ze Ancelotti maar eens moesten ontslaan. Een nummer één hoeft niet alles te zeggen.

Maar ik zie ze nu spelen en heb al veel meer gezien dan dat ik in Spanje zie.
Het oog traag en simpel, maar daar staat tegenover dat ze 12 punten voorstaan en de m est scorende club in de PD zijn. Ik zie ze nooit spelen, maar hoe kun je dan met traag en simpel spel er toch zo bovenuit steken? Is dat puur de verdienste van Benzema? Kan toch haast niet?

Raul

Well-known member
Het oog traag en simpel, maar daar staat tegenover dat ze 12 punten voorstaan en de m est scorende club in de PD zijn. Ik zie ze nooit spelen, maar hoe kun je dan met traag en simpel spel er toch zo bovenuit steken? Is dat puur de verdienste van Benzema? Kan toch haast niet?
Verder had ik aanhalingstekens bij dragen van het team geplaatst. Het dragen van het team door Benzema. Dat doet hij vaak wel, maar er zijn meer spelers die uitblinken: dit seizoen speelt Vinicius zeer sterk, je hebt nog een Militao die ijzersterk speelt en een Courtois die het geweldig doet.

De overwinning op Chelsea was de beste wedstrijd van het seizoen. Het was echt goed. Om het af te ronden: Valverde was van ongekende waarde tegen Chelsea. Die was echt gruwelijk. In alle Spaans kranten roemen ze zijn spel tegen Chelsea. Sterk van Ancelotti om hem zo op te stellen aan de rechterkant.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Bizar dat die Benzema op latere leeftijd steeds beter lijkt te worden. Was vroeger nooit zo'n fan van hem, maar diep respect hiervoor.

Jammer dat Villarreal het niet gewoon gelijk beslist heeft. Kansen genoeg daarvoor.

U.G.

Well-known member
In de eerste officiële voetbalwedstrijd van een Oekraïense ploeg sinds het begin van de oorlog plaatste jong Sporting zich voor de kwartfinale van de youth league ( CL). 2-1 tegen Dynamo Kiev. In de kwartfinale wacht Benfica nu in een derby de Lisboa. Ik ben eigenlijk wel een beetje trots.

gevegt

Well-known member
Villarreal speelt zonder bal 1-10-0-0 en komen er af en toe snel en gevaarlijk uit. Bayern raakt al een beetje gefrustreerd omdat ze er geen goede oplossing voor vinden.

Bovenaan