Champions League 2021-2022

gevegt

Well-known member
Ik vind zijn schijtlolligheid nét even iets te ingestudeerd. Whatever.

De Champions League begint nu écht nu het kaf van het koren en de mannen van de jongetjes gescheiden zijn.
Wat dat eerste betreft ben ik het wel redelijk met je eens. Toch heeft hij ook wel veel achtergrondkennis die ik wel kan waarderen als hij dat ten toon spreidt als het voetbal niet om aan te zien is..

Wat dat tweede betreft: eindelijk game on!

BlauwVinger

Well-known member
Wat dat eerste betreft ben ik het wel redelijk met je eens. Toch heeft hij ook wel veel achtergrondkennis die ik wel kan waarderen als hij dat ten toon spreidt als het voetbal niet om aan te zien is..

Wat dat tweede betreft: eindelijk game on!
In hoeverre heb jij een voorkeur nu onze favoriete club roemloos is afgedropen?

JMD

Well-known member
Chelsea - Real Madrid
Man City - ATletico Madrid
Villarreal - Bayern
Benfica - Liverpool

1/2 finale:
City/Atletico - Chelsea/Real
Benfica/Liverpool - Villarreal/Bayern

JMD

Well-known member
Als het trouwens Liverpool - City was geworden in de kwartfinale hadden die 3x binnen 1 week tegen elkaar gespeeld... :p

Batigoal

Well-known member
Niet echt heel opwindende potjes. Chelsea-Real Madrid is de enige waar er niet van te voren een grote favoriet is.

Forza AZ

Well-known member
Chelsea - Real Madrid
Man City - ATletico Madrid
Villarreal - Bayern
Benfica - Liverpool

1/2 finale:
City/Atletico - Chelsea/Real
Benfica/Liverpool - Villarreal/Bayern
Real Madrid zal wel eerst thuis spelen, om te voorkomen dat zowel Real als Atletico in dezelfde week thuis spelen.

Makanaky

Well-known member
Op zeker dat ze die finale verliezen maar het zwaarste hebben ze op papier natuurlijk wel gehad.

Raul

Well-known member
Vanavond City tegen Atletico. Wat hoop ik graag dat Guardiola er weer uitvliegt. Verder ben ik benieuwd hoe Simeone dit tactisch voor elkaar gaat krijgen, want ik vrees wel een storm van City. Interessante tegenstanders, qua spel en qua trainers. Ik zet mijn geld op Atletico, de gunfactor is hier bepalend in.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Vanavond City tegen Atletico. Wat hoop ik graag dat Guardiola er weer uitvliegt. Verder ben ik benieuwd hoe Simeone dit tactisch voor elkaar gaat krijgen, want ik vrees wel een storm van City. Interessante tegenstanders, qua spel en qua trainers. Ik zet mijn geld op Atletico, de gunfactor is hier bepalend in.

Interessante clash der stijlen inderdaad. Ik gun het die matrassen ook, maar I dunno bro…I dunno 😅

Waarom zie jij de heilige Santo Guardiola er graag uitvliegen 😁

JMD

Well-known member
Liverpool inmiddels op 0-2 in Lissabon, in Manchester is het nog 0-0 tussen Man City en Atletico

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het krachtsverschil tussen Benfica en Liverpool is gigantisch. Het is dat die doelman van de Portugezen in vorm is en de aanvallers van Liverpool soms slordig in de afronding, anders was dit tweeluik nu al beslist.

erka

Well-known member
Mooi zo. Nu nog even Atletico stunten in Manchester en de avond is geslaagd.

Bovenaan