Batigoal
Well-known member
Ik wilde natuurlijk vooral even melden dat Lassina Traoré in vorm is! #weemoedJep, maar de Oekraïners hadden al uit met 1-2 gewonnen, dus niet zo heel verrassend eigenlijk.
Ik wilde natuurlijk vooral even melden dat Lassina Traoré in vorm is! #weemoedJep, maar de Oekraïners hadden al uit met 1-2 gewonnen, dus niet zo heel verrassend eigenlijk.
Ik wist uberhaupt niet dat die daar speelde...Ik wilde natuurlijk vooral even melden dat Lassina Traoré in vorm is! #weemoed
Alleen als ie de Vries van zijn achternaam heet.Bij Malmö speelt ene M. Abubakari. Familie @Abubakari
Rangers stond overigens met 1-0 voor en speelt tegen 10 man en verprutst het alsnog. Geen miljoenen, dus geen Veerman.
Waarom noem je toch steeds stadsnamen en niet de clubnamen? Want in zowel Tiraspol als Praag heb je meer clubs die op het hoogste niveau spelen en in Praag zelfs 2 die nu aan de CL-voorrondes meededen.Tiraspol schakelt Rode Ster uit en Praag ligt eruit tegen Ferencvaros. Vind dat toch wel 2 verrassingen (waarbij Tiraspol imo een grote verrassing is)
Dus nu de kampioen van Tsjechië is uitgeschakeld is het geen verrassing, maar als het de nummer twee van vorig jaar was geweest kennelijk wel 🤔Bij Praag dacht ik ook eerst aan Sparta Praag maar het blijkt om Slavia Praag te gaan. Dan is het niet echt een verrassing. Overigens werd ook Sparta Praag uitgeschakeld. Door Monaco maar dat is geen verrassing.
Ik sla Sparta Praag normaal gesproken toch hoger aan dan Slavia Praag. Maar vertel: liggen de verhoudingen nu anders?
Ik sla Sparta Praag normaal gesproken toch hoger aan dan Slavia Praag. Maar vertel: liggen de verhoudingen nu anders?
Welke club speelt er in de stad Rode Ster?